קריירה ולימודים

המנהלים יעבדו כמו עובדים זוטרים: רשת הענק מתכננת מהפכה

הום דיפו תדרוש מעובדים בכירים ומנהלים לעבוד במשמרת בחנות כאחרון העובדים, של 8 שעות, זאת לצד עובדים מרחוק, אחת לרבעון. הסיבה? "להישאר מחוברים לליבה של העסק שלנו כדי שנוכל להבין באמת את האתגרים וההזדמנויות שעומדים בפני מקורבי החנות שלנו מדי יום"
מערכת ice |  1
אילוסטרציה (צילום pexels)
חברת הענק האמריקאית הום ​​דיפו תדרוש מעובדי החברה שלהם, כולל המנהלים וההנהלה הבכירה, להתחיל לעבוד במשמרת קמעונאית אחת של 8 שעות בחנות לכל רבעון פיננסי, לפי דיווחים.
החל מהרבעון הרביעי של השנה, אפילו עובדים מרוחקים יצטרכו לעלות על הרצפה האפורה המוכרת של הרשת וללבוש את הסינר הכתום במשך ארבעה ימים בשנה. "אנחנו צריכים להישאר מחוברים לליבה של העסק שלנו כדי שנוכל להבין באמת את האתגרים וההזדמנויות שעומדים בפני מקורבי החנות שלנו מדי יום", אמר המנכ"ל טד דקר בתזכיר שהציג את התוכנית שהגיעה לידי בלומברג.

המדיניות, שהיא הרחבה של פרקטיקות שנקבעו בעבר של מתן זמן לעובדי תאגידים לבלות בחנויות, נועדה ליצור תרבות עסקית מגובשת יותר, לפי פורבס. סנגורית NYC biz הדהימה את החברים עם לטיטיה ג'יימס הפזיזה על הצהרת ראש העיר. הום ​​דיפו גרפה למעלה מ-157 מיליארד דולר בהכנסות שנתיות ב-2023 ומתגאה בלמעלה מ-450,000 עובדים.
ריצ'רד מקפאיל, סמנכ"ל הכספים של הום דיפו, אמר אז ל-CNBC כי הצרכנים אימצו "הלך רוח דחיית" מאז אמצע 2023, וכתוצאה מכך הוצאות נמוכות יותר על פרויקטים לשיפור. חנות העל הזהירה כי ייתכן שהמכירות לשנת 2024 לא יגיעו לאותו רף של 150 מיליארד דולר שהחברה עברה בשנתיים האחרונות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ככה זה שיש 10 מנהלים על כל 2 עובדים חחח (ל"ת)
    מומי 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור