השוק

מנכ"ל רשת הענק בישראל במתקפה חריפה: "הם חוצפנים!"

מנכ"ל רשת ביג חי גאליס, בפוסט זועם בפייסבוק: "מוד'יס הם אוסף של פקידים וכלכלנים מאי שם, שפשוט לא מבינים שיש פה מדינה חזקה, עם ישראל חי"
מערכת ice | 
חי גאליס מנכ"ל BIG (צילום יח"צ)
מנכ"ל רשת מרכזי הקניות BIG, חי גאליס, מרבה לפרסם פוסטים אקטואליים בדף הפייסבוק שלו, והפעם העלה תגובה נזעמת במיוחד להחלטת סוכנות דירוג האשראי הבינלאומית מודי'ס להוריד את דירוג האשראי של ישראל בשתי דרגות - מרמה של A2 לרמה של BAA1.
זהו הדירוג הנמוך ביותר שניתן לישראל אי פעם, והוא מציב אותה בשורה אחת עם מדינות כמו קזחסטן, פרו ובולגריה. יתרה מכך, הסוכנות הנפיקה תחזית שלילית, הרומזת על אפשרות להורדת דירוג נוספת בטווח של שנה עד שנה וחצי.
בדף הפייסבוק שלו פרסם גאליס כתבה אודות הורדת הדירוג, וצירף תמונות של לקוחות רבים במרכזי ביג. "מוד'יס החליטו להוריד לנו שתי דרגות דירוג בשיא של מלחמה - צריך להגיד את זה - הם חוצפנים!!!", כתב גאליס.
עוד הוסיף: "אוסף של פקידים וכלכלנים מאי שם, שפשוט לא מבינים שיש פה מדינה חזקה, עם עם חזק ועוצמתי, שכשצריך להילחם על הבית עושה זאת בהצלחה ונותן בראש לאויבים מבחוץ ומהצד השני מחזיק את הכלכלה.
"מוד'יס כמו הרבה אחרים בעולם לא יודעים לנתח אותנו ולא מבינים שיש פה אזרחים שלא רואים בעיניים, ששום דבר לא מפחיד אותם וימשיכו להצעיד את המדינה קדימה עם תוצאות מפתיעות של הכלכלה למרות המלחמה ולמרות ממשלה שלא עושה מה שצריך - כמו שהיה עד כה השנה וכמו שאפשר לראות בתמונות של היום מביג יהוד. עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה