קריירה ולימודים

פריצת דרך ב-HIT: הבניין החדש שיעצב את עתיד הטכנולוגיה הרפואית

HIT מכון טכנולוגי חולון יוצא לדרך עם פרויקט חדשני: בניין לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה, שיכלול מרכז חדשנות מתקדם, מעבדות מתקדמות וקומה פתוחה לציבור. הבניין ייבנה בטכנולוגיה ירוקה ויהפוך למרכז ידע ושיתוף פעולה עם התעשייה
מערכת ice | 
הדמיה של הבניין החדש (צילום יחצ)
העיר חולון תתחדש בקרוב בבניין ייחודי שישנה את הנוף האקדמי בישראל: HIT מכון טכנולוגי חולון חתם על הסכם להקמת הבניין הראשון באקדמיה לטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה. הבניין, שייבנה בטכנולוגיה חדשנית ובתקן ירוק מחמיר, ישלב בין שימושים ציבוריים וטכנולוגיים מתקדמים, ובכך ייצר מרכז חדשנות מהמתקדמים בעולם.
הקומה התחתונה של הבניין תהיה פתוחה לציבור ותציע שירותים מגוונים, בעוד שבקומה הרביעית יוקם מרכז חדשנות ייחודי, מצויד בטכנולוגיות ובמתקנים מהשורה הראשונה. המרכז ישמש פלטפורמה למחקר ופיתוח בתחום הטכנולוגיות הרפואיות, בשיתוף פעולה עם תעשיות ישראליות וגורמים בינלאומיים.

הדמיה של הבניין החדש (צילום: יח"צ)
מנכ"ל HIT, שמואל גולדברג, ציין כי הבניין החדש יהווה אבן דרך בתוכנית הלימודים לתואר ראשון (B.Sc.) בטכנולוגיות דיגיטליות ברפואה – תוכנית פורצת דרך שנוצרה מתוך הבנת הצרכים הגוברים של מערכות הבריאות. התוכנית מכשירה אנשי מקצוע שיובילו את תחום ה-MedTech וה-HealthTech בארץ ובעולם.
המכון, שממשיך לצמוח ולהתפתח, הקים בשלוש השנים האחרונות מעונות ל-500 סטודנטים וסטודנטיות, ובניין הטכנולוגיות הרפואיות הוא רק השלב הבא בתהליך הגדילה שלו. המטרה המרכזית של HIT היא להפוך למוסד אקדמי מוביל שמשלב מחקר ופיתוח עם תרומה מעשית לתעשייה ולחברה הישראלית.

חתימת ההסכם בין הנהלת HIT לבין "קן התור" ו-"פורן שרים" (צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה