קריירה ולימודים

הלם: סטודנטית שהושעתה על רקע תמיכה בטרור - קודמה על ידי האוניברסיטה

אוניברסיטת בן גוריון קידמה את ההרשמה לחוג לארכיאולוגיה עם תמונתה של סטודנטית שהושעתה חצי שנה קודם לכן לאחר שהתבטאה בתמיכה בטרור. תנועת "אם תרצו" גינתה את הצעד ודרשה שינוי מדיניות, בעוד האוניברסיטה סירבה להגיב
מערכת ice | 
אוניברסיטת בן גוריון (צילום יח"צ)
אוניברסיטת בן גוריון קידמה את ההרשמה לחוג לארכיאולוגיה עם תמונתה של סטודנטית שהושעתה מהלימודים חצי שנה קודם לכן בעקבות התבטאות שתמכה בטרור. בימים הראשונים של מלחמת חרבות ברזל, הסטודנטית שיתפה בסטורי באינסטגרם פסוק מהקוראן שפורש כתגובת תמיכה לטבח ב-7 באוקטובר, הידוע בעולם הערבי כ"שיטפון אל-אקצא".
הרקטור פרופ' חיים היימס הודיע לה ב-10 באוקטובר על השעייתה עד לבדיקה, כולל בדיקה פלילית אפשרית. על פי הדיווח של יניר יגנה בוואלה, השעייתה של הסטודנטית לא מנעה מהמחלקה לארכיאולוגיה לפרסם כחצי שנה לאחר ההשעייה פוסט שבו היא ממליצה על הלימודים במחלקה. לצד תמונתה, מתייחסת הסטודנטית, שלומדת גם במחלקה לאמנות, לשאלה למה לשלב לימודי ארכיאולוגיה עם מחלקה נוספת בתואר הראשון.
מתן ג'רפי, מנכ"ל תנועת אם תרצו, הביע זעזוע מהעובדה שהאוניברסיטה מקדמת סטודנטית שתמכה בטבח, וקרא לשינוי מדיניות האוניברסיטה. "נערת הפוסטר של המחלקה לארכיאולוגיה בבן גוריון היא מי שהיללה את הטבח. אין מספיק מילים להביע את עומק הזעזוע מהנהלת האוניברסיטה, שלא מסוגלת להדיח סטודנטים תומכי טרור... או שההנהלה תשנה את דרכה, או שהכנסת תכפה עליה לשנות את דרכה. זה לא יימשך כך".
אוניברסיטת בן גוריון סירבה להגיב על העניין.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה