קריירה ולימודים

מחפשים עבודה בהייטק? הסטארטאפ שגייס מיליוני דולרים מתרחב

לאחר שגייסה מאות מיליוני דולרים, חברת הסטארטאפ הישראלית פאנדגארד מתרחבת. החברה שפתחה מוצר המבוסס על בינה מלאכותית המיועד לגופים הפועלים בשוק ההשקעות, מכריזה על סבב גיוסים של עובדים לחברה

מערכת ice | 
כוח אדם-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת הסטארטאפ פאנדגארד (FundGuard), אשר מפתחת פלטפורמת ענן מבוססת בינה מלאכותית המיועדת לגופי השקעות הגדולים בעולם, מכריזה על גיוס ענק של עשרות עובדות ועובדים חדשים לחברה.
החברה, מעניינת לאייש משרות בעיקר טכנולוגיות בהן: מפתחים בתחומי תשתיות, Big Data Backend & Frontend developers, DevOps. בנוסף, פאנדגארד מחפשת מנהלי מוצר מנוסים עם ידע מבוסס מעולם שוק ההון.
פאנדגארד, הוקמה ב-2018 ומאז היא נמצאת במסלול צמיחה מהירה. הפלטפורמה שפיתחה משמשת גופים פיננסים עולמיים לניהול תיקי השקעות בשווי של טריליוני דולרים רבים. במקביל להצלחה הגדולה, החברה השלימה סבב גיוסים במהלכו גייסה סכום בהיקף של 100 מיליון דולר.
הטכנולוגיה של פאנדדארד בעיקרה מאפשרת ללקוחותיה לבצע התייעלות לבצע צמצום משמעותי בהוצאות. בעזרתה המערכת של החברה ניתן להגיע לדיוק בנתונים, לבצע בקלות זיהוי בעיות וכשלים והיא אף מקלה על המעבר של חברות לשימוש בטכנולוגיית ענן.
פאנדגארד הוקמה בשנת 2018 על ידי ליאור יוגב, מנכ״ל החברה, יניב זכריה ואורי כץ, אשר הכירו בעבר במהלך שירותם הצבאי ביחידה 8200. לאחר השחרור כל אחד מהם עבד בתפקידי ניהול בכירים בהם גולדמן זאקס, סיילספורס וטיפרנקס, עד שהחליטו על הקמת החברה. כיום, פאנדגארד מעסיקה 140 עובדים מתוכם למעלה מ-100 במרכז הפיתוח בישראל, אשר נמצא בתל אביב. שאר המשרדים ממוקמים בבוסטון, ניו-יורק, לונדון וטורונטו.

הצוות של פאנדגארד, צילום: נטי לוי 
מירב יבנה, מנהלת הגיוס של החברה מספרת על ההזדמנויות להצטרף: "פאנדגארד צומחת בחדות מאז הקמתה, ולשמחתנו יש פה חוויית עשייה וצמיחה מאד משמעותיות. העובדים מעידים על תחושה מאד טובה, טכנולוגיה מרתקת, אתגר בעבודה על מערכת מאד מורכבת, ההתקדמות והצמיחה של החברה ומעל הכל - אנשים מעולים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה