קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה אדירה: זה המענק שלא יפסיק לכם

כשאושרה לך הזכאות לדמי אבטלה קיבלת עדכון על מספר ימי האבטלה המגיעים לך (בין 50 ל-175 ימים) ועל שנת האבטלה שלך. אם היית במילואים ולא ניצלת את כל ימי האבטלה שמגיעים לך, הביטוח הלאומי דואג לך ומציג את הדרך לקבל את ימי האבטלה המגיעים לכם ולא נוצלו
מערכת ice |  2
ביטוח לאומי (צילום shutterstock, Magma Images)
מילואימניקים ומובטלים? שימו לב. אם הייתם במילואים ולא ניצלתם את כל ימי האבטלה שמגיעים לכם, הביטוח הלאומי הודיע באתר הרשמי שלו וברשתות החברתיות כי הוא יחדש עבורכם את זכאותכם לדמי אבטלה.
כשאושרה לך הזכאות לדמי אבטלה קיבלת עדכון על מספר ימי האבטלה המגיעים לך (בין 50 ל-175 ימים) ועל שנת האבטלה שלך. אם היית במילואים ולא ניצלת את כל ימי האבטלה שמגיעים לך, הביטוח הלאומי דואג לך.

לשם כך עליך לחזור ולהתייצב בלשכת שירות התעסוקה, הביטוח הלאומי יחדש לך את הזכאות לדמי אבטלה מבלי שתצטרך לפנות. שים לב, אם חודשה לך הזכאות לדמי אבטלה ושנת האבטלה הסתיימה לפני שניצלת את ימי האבטלה שנשארו לך יש לכך פעולה פשוטה שעליך לעשות.
אם אתה עונה על תנאי הזכאות - הבקשה תאושר, תיפתח לך שנת אבטלה חדשה ותקבל מכסה חדשה של ימי אבטלה. אם אינך עונה על תנאי הזכאות - אל דאגה! בביטוח לאומי יאריכו לך את הזכאות באופן אוטומטי, וישולם לך את ימי האבטלה שנשארו מהשנה הקודמת שלא ניצלת. לקבלת דמי האבטלה יש לחזור ולהתייצב בלשכת שירות התעסוקה.
התגמול על השירות הנוסף יחושב באופן הבא: אם לא עברו 60 יום ממועד השחרור לתחילת השירות הנוסף - התגמול ישולם לפי החישוב של התגמול הקודם.
אם עברו 60 יום ממועד השחרור לתחילת השירות הנוסף -  התגמול יחושב מחדש, לפי 3 חודשי העבודה שקדמו לשירות הנוסף.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נמאס מכם
    לין 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפחות תפסיקו להשתמש באמירות צדקניות לגבי אי העלאת קצבת זקנה. מי יכול לחיות מסכום 2000-3000 ₪ לחודש?
    סגור
  • 1.
    יש כל כך חיכיתי
    איזה כיף 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמגסין אפוק ו מגזין אייס ילכו לעזאזעל
    סגור