קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בבשורה מדאיגה: זה מה שיקרה במשך 48 שעות

בהודעה של הביטוח הלאומי נכתב כי: "שימו לב, בעקבות עבודות תשתית לשדרוג המערכות, חלק מהפעולות והמידע באתר האישי לא יהיה זמין ב-48 השעות הקרובות. הביטוח הלאומי מדגיש כי לא מדובר בשיבושי סייבר, אלא בעקבות ביצוע עבודות תשתית"
מערכת ice | 
ביטוח לאומי (צילום shutterstock, Magma Images)
ביטוח לאומי עומד להעלם לכם למשך יומיים שלמים באופן מקוון כאשר יש צורך בשדרוג של המערכות הקיימות, על כן הוציאו במוסד לביטוח לאומי אמש (שלישי) הודעה לציבור שמסבירה מה יקרה עד מחר ואיזה שירות בכל זאת יפעל.
בהודעה של הביטוח הלאומי נכתב כי: "שימו לב, בעקבות עבודות תשתית לשדרוג המערכות, חלק מהפעולות והמידע באתר האישי לא יהיה זמין ב-48 השעות הקרובות. הביטוח הלאומי מדגיש כי לא מדובר בשיבושי סייבר, אלא בעקבות ביצוע עבודות תשתית. אנחנו עובדים כדי להחזיר את השירות לפעילות כמה שיותר מהר. אנו מודים לכם על הסבלנות".

לצד זאת הוסיפו הבהרה לפיה: יש לציין, מערכות ההצהרה באתר הביטוח הלאומי יאפשרו המשכיות מסוף חודש יוני ואילך וניתן יהיה להצהיר עליהם במערכת כבר בחודש אוגוסט והתשלום יהיה רטרו לכל האזרחים הזכאים.
במקביל לכך, על פי הודעת הביטוח הלאומי בעקבות השמועות על כך שהאם מהרצליה היא ניצולת נובה. מבדיקת הביטוח הלאומי היא אינה מופיעה כלל כנפגעת פעולות איבה מה-7/10 (נובה) ובכלל. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה