קריירה ולימודים

מיכל ינאי חוזרת לישראל: זה המהלך ששווה מאות אלפי שקלים

ינאי תחזור בקרוב לארץ כדי לעשות את מה שהיא יודעת כל כך טוב, לשחק. ינאי תגלם את הפיה במחזמר החדש "פינוקיו" שיעלה בחג החנוכה. גם צחי נוי שיגלם את סבא ג'פטו, יהיה שם וכעת ההפקה מחפשת את הילד שיגלם את פינוקיו במופע
מערכת ice |  2
מיכל ינאי (צילום רפי דלויה)
התגעגעתם? מיכל ינאי חוזרת לישראל על פי פרסום של TMI. כוכבת הילדים לשעבר שהיום משמשת גורו המיינדפולנס שבחרה לפני כשלוש שנים לעזוב בגיל 50 את הארץ יחד עם בעלה בן מוסקל וילדיה ולעבור לחיות ביוון, מהלך שהציל את הזוגיות.
מדי פעם היא חזרה ארצה לטובת קמפיינים, פרויקטים או השתתפות בתכנית ״הזמר במסיכה״. אבל בקרוב, היא תחזור לארץ כדי לעשות את מה שהיא יודעת כל כך טוב, לשחק. ינאי תגלם את הפיה במחזמר החדש "פינוקיו" שיעלה בחג החנוכה. גם צחי נוי שיגלם את סבא ג'פטו, יהיה שם וכעת ההפקה מחפשת את הילד שיגלם את פינוקיו במופע. כמובן, שהשכר שלה עבור ההופעות מוערך במאות אלפי שקלים.

רק לפני שנה, ינאי שגרה ביוון חזרה לארץ במסגרת שיתוף פעולה למען הנשים בישראל. קבוצת קניוני עופר יצאה בקמפיין יום האישה הבינלאומי, בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, עם אפליקציית my medi של השחקנית  המוכרת.
במסגרת שיתוף הפעולה העניקה רשת קניוני עופר הטבה לנשים המשתמשות באפלקציית My ofer: מנוי חינם לחודש ימים - כמתנה לשימוש באפלקציית my medi , לזמן גם לעצמך.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ויטמין די ושמן דגים (ל"ת)
    t 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    שחקנית
    שלי 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש מספיק שחקניות שחיות וגרות בארץ
    סגור