קריירה ולימודים

לראשונה במסגרת תואר ראשון בניהול: תכנית הסמכה באקטואריה

יצא לדרך המחזור הראשון של תכנית ההסמכה באקטואריה במסגרת תואר ראשון בניהול בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. לימודי הסמכה באקטואריה הוצעו עד כה במוסדות אקדמיים במסגרת לימודים לתואר שני בלבד. תכנית זו הכוללת הסמכה לאקטואריה פועלת לפי סטנדרט בינ"ל של מסלול ההכשרה של המכון הבריטי לאקטואריה 

מערכת ice | 
אוניברסיטת תל אביב (צילום shutterstock)
הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב שמה למטרה להרחיב את המחקר וההוראה של לימודי האקטואריה בישראל. במסגרת זו גובשה תכנית ללימודי אקטואריה, בשילוב לימודי תואר ראשון בניהול, במסגרתה יוסמכו הסטודנטים לאקטוארים ויבחנו בבחינות המקצועיות של אגודת האקטוארים בישראל.
התכנית משלבת תואר אקדמי יחד עם  הסמכה מקצועית לאקטואריה, המאפשרת תחילת עבודה כאקטואר. להמשך התפתחות הקריירה למעמד של אקטואר בכיר יש צורך בשלוש שנות ניסיון ומעבר של בחינות נוספות. 

לדברי פרופ' ניסן לנגברג, ראש מכון הראל לחדשנות באקטואריה, "מטרתנו לפעול להרחבת המחקר וההוראה בתחום האקטואריה, ובכלל זה להרחיב את לימודי האקטואריה בישראל באופן משמעותי בהשוואה למצב כיום, ע"י הכשרת אקטוארים במסגרת התואר הראשון בניהול". 
עוד נמסר: "השינויים הרגולטורים בארץ ובעולם, לצד העלייה בסיכונים בזירה המקומית והגלובלית, יוצרים דרישה גבוהה למקצוע זה. אנו מברכים את המחזור הראשון, שסולל את הדרך להמשך, וכבר ערוכים לקבלת המועמדים למחזור השני בנובמבר הקרוב". 
פרופ' ניסן לנגברג הוסיף ואמר "אנו קשובים ונותנים מענה לסטודנטים וסטודנטיות המשרתים במילואים, מבחינת התחשבות והבנה מלאה. כמו כן ניתנות השלמות ייעודיות של החומר הלימודי, כדי להקל ולאפשר השתלבות בלימודים לצד ההערכה הרבה למשרתי המילואים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה