רכב

אימה ברכבת ישראל: "אנשים החלו לצעוק, כלום לא עזר"

הנוסעים התחננו, מרטו את שערותיהם מעצבים, אבל דלתות הרכבת לא נפתחו. נסיעה מבאר שבע לכרמיאל דרך הקריות, הפכה לסיוט כאשר כ-80 איש המתינו לצאת בתחנת קרית מוצקין. הבקשות לא עזרו, והנהג לא פתח את הדלת: "זה היה נורא, הרכבת נסעה בלי שאף אחד ירד ממנה". מרכבת ישראל נמסר בתגובה: "תקלה תפעולית"
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
נסיעה ברכבת ישראל יכולה להפוך, לפעמים, לחוויה בלתי נסבלת לכל הדעות. אלא שגם בחלומות הפרועים ביותר לא ניתן לדמיין את מה שקרה אמש (רביעי) בנסיעה מבאר שבע לכרמיאל דרך הקריות. נוסעים נאלצו להישאר יותר משעה בתחנת הרכבת בקרית מוצקין כשהם ממתינים בעצבנות, לאחר שהנהג לא פתח להם את הדלתות. 
על פי הדיווח של אדי גל במקומון המקוון mynet קריות, אחד הנוסעים שהיה על הרכבת סיפר כי הנוסעים התחננו, לאחר שמרטו את שערותיהם מעצבים, לפתוח את דלתות הרכבת. אף על פי כן, שום דבר לא עזר, והם נאלצו לנסוע עד לתחנת אחיהוד ולהמתין חזרה לרכבת נוספת לקריית מוצקין. 
סיפורנו עוסק ברכבת מבאר שבע שמספרה 422. הרכבת יצאה מהדרום בשעה 16.35 והייתה אמורה להגיע לתחנת קרית מוצקין בשעה 19.07. נוסע באותה רכבת מתאר בתסכול כי מדובר בנסיעה ארוכה ורבת מהמורות. "זו נסיעה מייגעת", הוא סיפר, "שעתיים וארבעים דקות". 

תחנת רכבת אחיהוד (צילום: הדס פרוש/ פלאש 90)
"לבסוף הגענו לקרית מוצקין, והיו ברכבת כשמונים נוסעים שביקשו לרדת שם", תיאר הנוסע לאדי גל. "הם כבר עמדו ליד הדלתות והרכבת אכן עצרה אבל משום מה לא פתחה דלתות. אנשים החלו לצעוק, היו עצבניים אבל כלום לא עזר. הרכבת הייתה כמה דקות בתחנה והחלה לנסוע שוב בלי שאיש ירד ממנה".
למרבה הזעם, גם אחרי שעה הדלתות לא נפתחו בתחנת קרית מוצקין. "אחרי כמה דקות הנהג הודיע כי נוכל לרדת בתחנת אחיהוד ולחזור לקרית מוצקין", סיפר הנוסע. "וזה מה שקרה, הגענו לאחיהוד, המתנו לרכבת חזרה, נסענו שוב לקרית מוצקין". כ-80 איש מצאו את עצמם קורבנות של כלי התחבורה הציבורית.  
 
בתחנת אחיהוד ירדו כ-80 נוסעים מהרכבת ועלו בחזרה לרכבת לכיוון קרית מוצקין. "זה היה נורא, עוד שעה ברכבת כאילו זה לא הספיק לנו השעתיים וארבעים דקות. אין לי מושג איך דבר כזה הזוי קורה. קשה לי אפילו לחשוב על תירוץ". 
תגובת רכבת ישראל: "בשל תקלה תפעולית הנבדקת כעת הרכבת המדוברת לא עצרה בתחנת קריית מוצקין והנוסעים אל תחנה זו ירדו בתחנת אחיהוד וקיבלו מענה מרכבת חלופית. אנו מתנצלים על אי הנוחות ומזכירים הנוסעים זכאים לפיצוי בגין עיכוב הניתן באמצעות פנייה מקוונת או למוקד הטלפוני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה