בארץ

הדיון הסוער בכנסת: "זה לא יכול להמשיך ככה, המצב בלתי נסבל"

בוועדה לביטחון לאומי התקיים שיח בנושא מחסום המנהרות. ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן דרש פתרון מיידי, לאחר שהבעיה ניכרת בכל יהודה ושומרון ופוגעת בתושבים תחבורתית וביטחונית. "כל גורמי הביטחון עושים מעל ומעבר כדי שהמחסום יעבוד, אבל במבחן התוצאה זה לא מחזיק"
מערכת ice | 
מליאת הכנסת (ארכיון) (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן השתתף הבוקר (רביעי) בכנסת בדיון בוועדה לביטחון לאומי בנושא מחסום המנהרות ודרש מחברי הכנסת ללחוץ לפתרון מיידי. "תושבים שלי בגוש עציון יכולים לעמוד מעל שעה ללא הצדקה בגלל המחסום". 
הבוקר קיימה הוועדה לביטחון לאומי דיון בנושא המחסום בכביש המנהרות. הדיון התקיים ביוזמת חבר הכנסת משה קינלי טור פז ובהשתתפותם של חברי הכנסת אוהד טל ממפלגת הציונות הדתית, יצחק פינדרוס מיהדות התורה, יצחק קרויזר מעוצמה יהודית ועודד רביבי ראש מועצת אפרת.
במהלך הדיון שיתף שלמה נאמן את התסכול של התושבים בגוש עציון שהמחסום הזה שיבש את שגרת יומם. והבהיר כי הבעיה היא בכל המחסומים ביהודה ושומרון. הבעיה היא כפולה גם תחבורתית וגם ביטחונית. לכן דרשו ראשי המועצות פתרונות לטווח המיידי ובמקביל לעבוד על פתרונות לטווח הארוך יותר.

(צילום: דוברות מועצת גוש עציון)
ראש מועצת גוש עציון, שלמה נאמן אמר בדיון: "צריך להגיד ביושר. כל גורמי הביטחון עושים מעל ומעבר כדי שהמחסום יעבוד, אבל במבחן התוצאה זה לא מחזיק. תושבי הגוש יוצאים מהבית ולא יודעים אם יעמדו 10 דקות, שעה או יותר. זה לא יכול להמשך ככה. צריך לצאת מפה עם פתרון מיידי, המצב בלתי נסבל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה