נדל"ן ותשתיות

כמעט אסון ברכבת הקלה: גבר חולץ ממנהרה תחתית בלב תל אביב

פועל נלכד באתר בנייה כתוצאה מכשל במערכת הביוב ברחוב אבן גבירול בתל אביב. אל מקום האירוע הוזעקו צוותי כיבוי מהתחנה המקומית. במקביל, פעלו הלוחמים ועובדי העירייה לשאיבת מים מן הפיר על מנת למנוע את עליית מפלס המיס אשר איימה לפגוע בלכוד, שחולץ לבסוף בשלום 
מערכת ice | 
חילוץ פועל באתר בנייה של הרכבת הקלה (צילום תיעוד מבצעי כבאות והצלה)
כבאות והצלה לישראל מחוז דן מדווחים הבוקר (רביעי) על חילוץ מהצפה באתר בנייה של הרכבת הקלה. אמש סמוך לשעה 23:00 התקבל דיווח במוקד 102 של מחוז דן, על אודות פועל אשר נלכד כתוצאה מכשל במערכת הביוב, באתר בנייה במנהרה תחתית של הרכבת הקלה, ברחוב אבן גבירול בתל אביב.
אל מקום האירוע הוזעקו צוותי כיבוי מתחנת תל אביב-יפו בפיקוד מפקד המשמרת, רב רשף משה אהרון, יחד עם היחידה המחוזית לחילוצים מיוחדים (יל"מ) בפיקוד רשף אסף בר דוד. עם הגעתם למקום האירוע, זיהו הלוחמים פיר אשר התמלא במים החוסם ומונע מהפועל את היציאה מהמנהרה.

במקביל להזנקת יחידת להבה המתמחה באירועי חילוץ מורכבים, פעלו הלוחמים ועובדי העירייה לשאיבת מים מן הפיר על מנת למנוע את עליית מפלס המים אשר איימה לפגוע בלכוד. לוחמי היחידה לחילוצים מיוחדים של מחוז דן התניידו באמצעות סירת חילוץ עד הלכוד אשר חולץ ללא פגע כשהוא חש בטוב.
מפתיחת האירוע ועד לחילוץ הלכוד, נציגת מוקד 102 שוחחה עם הלכוד וקישרה בינו לבין הלוחמים בשטח תוך כדי דאגה למצבו ועדכונו בפעולת הכוחות. ענף הסברה שב ומדגיש כי בימים סוערים אלו - יש להימנע משימוש במעליות הנמצאות בחניונים מחשש להילכדות. כמו כן, אין לחצות כבישים מוצפים או לחצות ערוצי נחל ומים זורמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה