רכב

ביטוחי הרכב בדרך להתרחבות: אלו הכיסויים החדשים שיכנסו לפוליסה

עם פתיחת שנת 2024, הכשרה מודיעה על שורה של הרחבות חדשות בפוליסת ביטוח הרכב שלה. ההרחבות החדשות בפוליסה ניתנות לרכישה בנזק תאונתי לשמשת sun-roof ללא השתתפות עצמית וכיסוי לנזק תאונתי לגג פנורמי, ללא רישום תביעה בפוליסה. כמו כן מציגה הכשרה כיסוי נזק לפגושים וכיסוי לרכב חלופי פרטי או מסחרי נגיש
מערכת ice |  2
יוסי סודרי (צילום שירעד שליט)
עם תחילת שנת 2024, הכשרה משיקה הרחבות חדשות שניתנות לרכישה בפוליסת ביטוח הרכב שלה, ללא רישום תביעה בפוליסה ובחלק מהמקרים גם ללא השתתפות עצמית, וזאת במטרה להעניק מעטפת שירות מתאימה ורחבה בעולם החדש של הרכבים החשמליים והמשופרים בהתאם לדרישת המבוטח.
ההרחבות החדשות בפוליסה של הכשרה כוללות כיסוי לשבר תאונתי לשמשת sun-roof וכיסוי לשבר תאונתי לגג פנורמי, זאת על רקע הפופולריות העולה של רכבים שכוללים sun-roof וגג פנורמי. נוסף על כך, ההרחבות החדשות כוללות כיסוי לפגושים וכיסוי רכב חלופי לבעלי מוגבלויות, אשר כמעט ולא משווקים כיסויים אלה במסגרת פוליסות אחרות בשוק.
הרחבות אלו מצטרפות למגוון הרחבות שהכשרה הוסיפה עד כה לפוליסת ביטוח הרכב שלה, ביניהן: כיסוי לפנסים ומראות ללא הגבלת שווי, כיסוי שמשות (על בסיס החלפה או מקוריות) ללא השתתפות עצמית, כיסוי גרירה ושירותי דרך לרכבים חשמליים, כיסוי טעינה של רכבים חשמליים, כיסוי לכבל טעינה, כיסוי שמשות תחליפיות לצ.מ.ה. (ציוד מכני הנדסי) ועוד.
יוסי סודרי, מנהל תחום הפרט והמטה בהכשרה, מסר: "האסטרטגיה של הכשרה היא יצירת המוצר הביטוחי הרחב, המדויק והאדפטיבי ביותר לתנאים הדינמיים של ענף הרכב, ועל כן החלטנו להשיק כבר בפתיחת השנה החדשה, שורה של הרחבות לפוליסת ביטוח הרכב שלנו, וזאת מתוך הבנה של הצרכים המשתנים של לקוחותינו. המטרה שלנו היא להמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר ולסייע ללקוחות הכשרה לקבל את המענה האופטימלי, המהיר והנגיש בשוק".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ניסיון לטשטש יקור הביטוחים ה 50 אחוז
    ליאור 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספיק כבר עם כל היחצנות השיקרית של חברות הביטוח.הם יקרו את תעריפי הביטוח בצורה מפלצתית שיתבידו להם.כמו כל דבר אחר במ של יונה לדוגמא מחירי המזון החזירים צריך העם לקום ולהגיד די ומספיק עם העושק
    סגור
  • 1.
    זה התירוץ שלהם להתייקרות של 50% בביטוחים? (ל"ת)
    רמי 01/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור