השוק

תנובה החליפה את הבכיר שעזב לשופרסל: מי יהיה הסמנכ"ל החדש?

דירקטוריון החברה אישר את מינויו של משה סרוסי לחבר בכיר בהנהלת הקבוצה בחמש השנים האחרונות. הוא יחליף בתפקידו את תמי אשהיים, מנהלת פעילות השוק המקצועי, ששימשה כממלאת מקום הסמנכ"ל לאחר שניצן גולדברג סיים את תפקידו בעקבות מעבר לענקית הקמעונאות. המנכ"ל גדי קוניא: "מאמין שהידע והניסיון שלו יסייעו להמשך צמיחת החטיבה והחברה"
מערכת ice | 
משה סרוסי (צילום נועה זני, פלאש 90/ יוסי זליגר)
דירקטוריון תנובה, בראשות חיים גבריאלי, אישר הבוקר (חמישי) את מינויו של משה סרוסי לסמנכ"ל המכירות וחבר בהנהלת הקבוצה. סרוסי שימש בחמש השנים האחרונות כמנכ"ל קבוצת הדלק והקמעונאות Ten, המוחזקת בידי קרן ההשקעות אייפקס, וצפוי להיכנס לתפקיד רק בעוד שלושה חודשים. 
סרוסי מחליף את תמי אשהיים, מנהלת "תנובה שף", פעילות השוק המקצועי של החברה, ששימשה כממלאת מקום סמנכ"ל המכירות בחצי שנה האחרונה, בעקבות עזיבתו של ניצן גולדברג, שמונה באפריל האחרון לסמנכ"ל הסחר של שופרסל.  אשהיים צפויה להמשיך בתפקידה כמנהלת "תנובה שף".
מדובר בבכיר השלישי שנכנס להנהלת תנובה בשנה האחרונה, במאי האחרון מונה גדי קוניא לתפקיד המנכ"ל והחליף את אייל מליס שפרש בתום כהונה של 7 שנים. קודם לכן, מונה איציק אליאב לתפקיד סמנכ"ל הכספים והחליף את יעקב חן, שמונה למנכ"ל על בד. סרוסי בן ה-42 משמש מאז שנת 2010 הוא בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת הדלק והקמעונאות Ten, כסמנכ"ל קמעונאות, תפעול וטכנולוגיה ומאז 2019 - כמנכ"ל.
מנכ"ל תנובה, קוניא, אמר היום: "אני מאמין שהידע והניסיון של סרוסי בעולם המכירות, לצד הבנה עסקית רחבה, יסייעו להמשך צמיחת החטיבה והחברה כולה". סרוסי יידרש לנהל את הסכמי הסחר עם הקמעונאים הגדולים, ולהגדיל את נתח השוק ומכירות תנובה, המבקשת לצאת להנפקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה