רכב

טסלה מורידה 120,423 רכבים מהכביש: זו התקלה החמורה שזוהתה

הריקול המשפיע על רכבי 2021-2023 מדגם S ודגם X, ואמר כי יחידות אלה אינן עומדות בתקני בטיחות פדרליים מסוימים להגנה מפגיעות צד
מערכת ice |  1
טסלה (צילום vecteezy, יוטיוב/ tesla)
טסלה מחזירה למוסכים 120,423 כלי רכב בארצות הברית, בגלל הסיכון לפתיחת נעילת דלתות במהלך תאונה. המינהל הלאומי לבטיחות בדרכים, הרגולטור לבטיחות בדרכים במדינה, הודיע ​​אמש (שישי) על הריקול המשפיע על רכבי 2021-2023 מדגם S ודגם X, ואמר כי יחידות אלה אינן עומדות בתקני בטיחות פדרליים מסוימים להגנה מפגיעות צד.
טסלה פרסמה עדכון תוכנה באוויר כדי לטפל בבעיה. בריקול הגדול ביותר שלה אי פעם בהיסטוריה של 20 השנים של החברה בראשות אילון מאסק בשבוע שעבר, טסלה מחזירה למוסכים יותר מ-2 מיליון כלי רכב בארצות הברית, המכסים כמעט את כל כלי הרכב שלה בכבישים האמריקאיים.

הריקול הזה מגיע כחלק מגל שלם, אחרי שטויוטה פרסמה ביום רביעי הודיעה שהחברה מחזירה מיליון כלי רכב עקב פגם שעלול לגרום לכריות האוויר לא להיפתח אם חיישנים במושב הנוסע הקדמי קצרים. ההחזרה חלה על טויוטה אבלון, קאמריס, היילנדרס, RAV4s, סיינה וקורולה, כמו גם כמה מההיברידיות של דגמים אלה, וכמה דגמי לקסוס, כולל ES250 סדאן ו-RX350 SUV, לפי סוכנות הידיעות AP.
עוד לפניי כן, הונדה פרסמה ביום שני ריקול של יותר מ-2.5 מיליון כלי רכב בשל בעיית משאבת דלק שעלולה לגרום לכך שהמנוע לא יתניע או אפילו נתקע בזמן נסיעה, מה שמגביר את הסיכון להתרסקות או פציעה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה שטויות יא אללה
    אבי 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוריד מהכביש חחחח זה עדכון תוכנה תוך כמה דקות
    סגור