רכב

מכה לנהגים בישראל: הרחובות המרכזיים בעיר הזו ייחסמו היום ומחר לתנועה

פסטיבל סוכות ייערך בבית שמש, ולפיכך כבישים מרכזיים בעיר ייחסמו לתנועה, מה שיקשה מאוד על הנהגים העיר. הסדרי התנועה המלאים לפניכם
מערכת ice | 
פקקים (צילום ויקיפדיה)
בחול המועד סוכות, כמו בכל שנה, ישנם פסטיבלים ואירועים רבים שמתקיימים לכל המשפחה ברחבי העיר השונות בישראל, ועם החגיגות הגדולות באים גם הסדרי התנועה שמקשים על הנהגים כאשר כבישים ורחובות מרכזיים במיוחד נסגרים ונחסמים לתנועה, מה שיוצר פקקים ולא מעט תסכול אצל הנהגים.
בתוך כך, עיריית בית שמש, שם מתקיים מדי שנה פסטיבל סוכות, הוציאה הודעה עם הסדרי התנועה המלאים לקראת הפסטיבל שייערך בעיר היום (שני, 1.10.2023) ועד מחר.
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם בית שמש נכתב כי "בשל ״פסטיבל סוכות״ המתקיים בתאריכים 2-3.10.2023 תתבצע חסימת הציר החל מהשעה 17:00 ועד השעה 24:00 ברחובות הבאים: שדרות בן גוריון - סגירת הציר משני הכיוונים  החל מכיכר 'כיבוי אש' ועד 'כיכר הגלובוס'. רחוב הגפן - סגירה חלקית מאמצע הרחוב ועד שדרות בן גוריון אנא הימנעו מהגעה לכביש בשעות אלה ומצאו דרכים חלופיות. מזמינים את כולם להגיע וליהנות".
עוד נכתב כי "מוקד עירוני 106 עומד לשירותכם 24/7, ניתן לשלוח פניות בשיחה טלפונית למספר 029909999 או באמצעות הודעת וואטסאפ תוך הוספת תמונה ומיקום לטלפון מספר 052-219-7885".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה