רכב

שיתוף הפעולה בין מובילאיי למותג הרכב החשמלי smart

חברת מובילאיי ומותג הרכב smart, יעבדו על הטמעת טכנולוגיית SuperVision של מובילאיי במודל חדש של מותג הרכב

מערכת ice |  1
סמארט (צילום יח"צ/ יוטיוב)
smart, מותג הרכב חשמלי החדש, הכריז היום על דגם מיוחד שיושק בקרוב ויכלול Navigation Smart Pilot (NSP) וסדרה של תכונות סיוע לנהג מתקדמות ביותר הבנויות על מערכת SuperVision של מובילאיי.
המהדורה המיוחדת EV תציע גרסת Pilot Assist 2.0 חכמה, שתתוכנן לאפשר בהדרגה ניווט אוטומטי מנקודה לנקודה בכבישיםעירוניים ומהירים, החלפת נתיב אוטומטית, ופונקציות חכמות של בטיחות תעבורה.
המערכת מבוססת SuperVision ממנפת 11 מצלמות - כולל שבע מצלמות 8 מגה-פיקסל - ומכ"ם, יחד עם מדיניות נהיגה חזקה. המערכת פועלת על שני מערכת-על-שבבי EyeQ5 של מובילאיי, ערכת שבבים מתקדמת מותאמת אישית של 7 ננומטר ADAS, המתבססת על יישומי ולמידת מכונה לטיפול במשימות AI ביעילות אנרגטית גבוהה.
"אנו נרגשים להשיק עידן חדש זה של שיתוף פעולה עם המותג החכם, המציע יכולות חדשות שנבנו מהיסוד של טכנולוגיית SuperVision שלנו", אמר יוהן יונגווירת', סגן נשיא בכיר לנהיגה אוטונומית בחברת Mobileye. "SuperVision משלימה את המחויבות של smart להציע את עתיד הניידות העירונית בעולם".
עם ההכרזה של היום, smart מצטרפת ל-ZEEKR ול-Polestar בהצעת שירותים מבוססי SuperVision ללקוחות. פרטים נוספים על הדגם יפורסמו בקרוב ברבעון הרביעי של 2023.
מר יאנג ג'ון, סגן נשיא למחקר ופיתוח גלובלי בחברת smart Automobile, אמר: "מאז לידתו של המותג, חכם תמיד הובל על ידי החזון של בחינת הפתרונות הטובים ביותר לניידות עירונית עתידית. אנו מאמינים כי ADAS החכמה יותר. טכנולוגיה, תגביר עוד יותר את התחרותיות של הדור החדש של משפחת המוצרים הכל-חשמליים החכמים. מינוף יכולת המו"פ ושיתוף הפעולה עם שותפים מובילים בתעשייה, כגון Mobileye, smart תמשיך להעלות את התווית הטכנולוגית של המותג, לספק אורבני אינטליגנטי ובטוח יותר חווית ניידות למשתמשים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיהיה שיתוף מובילאיי וב.מ.וו
    גבי 09/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על מובילאיי וב.מ.וו לשתף פעולה בשביל לייצר מכוניות אוטונומיות רמה 5 מלאה 10% אוטונומיות
    סגור