רכב

הרכבת הקלה חזרה לפעול אחרי 5 שעות: האם מגיע לכם פיצוי?

הרכבת הקלה בתל אביב חזרה לעבוד אחרי התקלה הקשה הבוקר. בהודעה של חברת תבל מפעילת הקו האדום של הרכבת הקלה הוסבר מה גרם לתקלה הקשה. כמו כן, עשויה לצאת הודעה לגבי פיצוי שיקבלו הנוסעים שפספסו את נסיעתם.
מערכת ice |  4
הרכבת הקלה בגוש דן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אחרי חמש שעות של המתנה מורטת עצבים שאף גרמה לעשרות אלפים לוותר על השירות ליום זה, הרכבת הקלה בתל אביב חזרה לעבוד. בהודעה של חברת תבל מפעילת הקו האדום של הרכבת הקלה הוסבר מה גרם לתקלה הקשה. כמו כן, עשויה לצאת הודעה לגבי פיצוי שיקבלו הנוסעים שפספסו את נסיעתם.
מהחברה נמסר: “שירות הרכבת הקלה חזר לפעול לאורך כל התוואי. עקב תקלה ברשת החשמל, אתמול בערב, נגרמה תקלה במערכת האיתות האמונה על נסיעת הרכבות. מאז הלילה עבדו צוותים בארץ ובחול להתגבר על האירוע וכעת חוזר השירות לפעולה מלאה".

עוד נמסר: "יחד עם זאת יש לזכור כי מדובר במערכוצ חדשות ומורכבות המציבות אתגרים חדשים איתם יש להתמודד תב"ל תבצע תחקיר כולל, על מנת שארוע כזה לא יחזור והלקחים ילמדו.  תבל מצרה על חוסר הנוחות ומזמינה את הנוסעים לנסוע בדנקל״.
בינתיים אם אתם נאלצים להסתדר עם הרכב שלכם בלבד, מהמשטרה נמסר כי דרך תל אביב ירושלים עמוסה משער הגיא עד שורש. כמו כן, איילון צפונה עמוס ממחלף חולון עד השלום. דרומה - ממחלף רוקח עד השלום
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פצוי
    ארי 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגיע לאזרחים פיצוי מחברת החשמל על הפסקות חשמל של שעות
    סגור
  • 3.
    לחזור דחוף לרכבת שנוסעת על דלק,הכי בטוח (ל"ת)
    סעח 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    זה קורה בכל קו חדש
    צביקה החשמלי 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני חודש,נפתח קו רקל חדש במונטריאול קנדה. ושם זה לא קו ראשון. ביום הראשון הרכבת הושבתה , ומאז קרו עוד כמה תקלות תפעוליות לא פשוטות. אז בואו
    סגור
  • 1.
    ישלמו פיצוי? של מי הארנק שממנו יוציאו כסף? (ל"ת)
    WW 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור