בארץ

הרכבת הקלה נסגרת: הקו האדום לא יפעל בעקבות תקלה נרחבת

בעקבות תקלה בקו החשמל, חברת נת"ע הודיעה כי הקו האדום של הרכבת הקלה, שנפתח רק לפני שבועיים, צפוי לא לפעול הבוקר
מערכת ice | 
הרכבת הקלה בגוש דן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
הרכבת הקלה שנפתחה רק לפני שבועיים תסגר לשעות הבוקר בעקבות תקלת חשמל ממושכת. כרגע עדיין לא ידוע מתי הרכבת צפויה לחזור לפעילות ועדיין לא ידוע מתי התקלה ברשת החשמל של הרכבת, תתוקן גם כן.
כזכור, לפני יומיים תחנת קריה אריה של הרכבת הקלה, אליה מגיע קו R3 של הקו האדום, נסגרה גם כן בעקבות תקלת חשמל שהייתה בתחנה. בהודעה שיצאה על התקלה בתחנה נכתב: "עקב תקלה הקשורה לחברת חשמל, באופן זמני, לא יתקיים שירות רכבות בתחנת קריית אריה (R3). קו R3 יעבוד עד לתחנת אם המושבות פתח תקווה ובכיוון ההפוך. לתשומת ליבכם - R1 פועל כסדרו. 
מצרים על אי הנוחות הזמנית ומקווים שהתקלה תתוקן בהקדם. נשוב ונעדכן בקרוב". בהמשך יצאה הודעה על תיקון התקלה: "התקלה בתחנת קרית אריה שמקורה בהפסקת חשמל שאינה קשורה לרכבת, תוקנה. השרות בתחנת קרית אריה פועל כרגיל".
בתוך כך, בנוגע לתחבורה הציבורית בשבת, ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, החליט להרים את הכפפה ולהכריז על כל קו חדש ל'סבבוס', מיזם האוטובוסים העירוני אשר פועל בשבתות. בפוסט שהעלה לפייסבוק שלו כתבה שאמה הכהן כך: "קו שלישי נולד לסבבוס בנוסף לקו הכחול והקו הלבן והוא יקרא 'הקו האדום' וישרת בחינם את התושבים בכל סוף שבוע מהרגע שהרכבת תסגר בכפיה ובניגוד להגיון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה