רכב

סוף לנסיעה ברכב? פנגו ו-bird בבשורה לנוסעי הרכבת הקלה

אפליקציית התחבורה פנגו וחברת הקורקינטים השיתופיים Bird יוצאות במבצעים חדשים לרגל פתיחת הרכבת הקלה, ובניסיון לעודד את לקוחותיהן לזנוח את הרכב הפרטי - פנגו תציע ללקוחות שירות התחבורה הציבורית נסיעה ראשונה בחינם ברכבת ובירד תספק נסיעה בקורקינט בסמוך לתחנות הרכבת ב-5 שקלים בלבד
מערכת ice | 
הרכבת הקלה בגוש דן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
חברת הקורקינטים בירד (BIRD), יוצאת במבצע חסר תקדים לרווחת המבקרים והעובדים בתוואי הרכבת הקלה, ומציעה מחיר מיוחד של רכיבה ב-5 שקל בלבד לנסיעה בסמוך לתחנות הקו האדום של הרכבת הקלה. המחיר יינתן לרכיבה של עד 20 דקות לנסיעה ובשעות 7:00 - 10:00, שעות השיא של התחבורה.
הרעיון סביב המבצע הינו רצונה של בירד לספק תמריץ נוסף ליושבים במתחמי העסקים הגדולים, כמו עזריאלי, יגאל אלון, רוטשילד, מידטאון, הבורסה ועוד, לזנוח את הרכב הפרטי ולהתנייד דרך הרכבת הקלה, כאשר הקורקינט מהווה פיתרון ל Last Mile ויוצר קישוריות גבוהה בין אמצעי התחבורה.

במקביל אפליקציית התחבורה החכמה פנגו מציעה הטבה ייחודית משלה לנסיעה ראשונה חינם בקווי הרכבת הקלה, בנסיון למשוך לקוחות לנסוע בתחבורה ציבורית ולנטוש את הרכב הפרטי. המבצע יהיה תקף ללקוחות הרשומים לשירות התחבורה הציבורית של פנגו וכן לנרשמים חדשים אשר יבצעו נסיעה ראשונה ברכבת הקלה. יש לציין כי ההטבה תקפה עד ל - 7.9.23.
מנכ״ל BIRD בישראל, רן בורדר:  יצאנו למהלך הזה כי חשוב לנו לבוא לקראת ציבור הרוכבים במרכזי העסקים הגדולים ולאפשר להם להנות משירותי תחבורה שיתופית, נוחה וירוקה, במחיר אטרקטיבי שטרם נראה כמותו בגוש דן. המוצר שלנו מהווה פתרון מושלם לבעיית הקילומטר האחרון והתניידות בתוך העיר ואנו בטוחים כי עכשיו עם פתיחת הקו האדום של הרכבת הקלה, הציבור בגוש דן יחבק את הפיתרון שלנו בשתי ידיים".
יונתן אלון, מנכ"ל פנגו: פנגו נרגשת להוביל את המהפכה התחבורתית בישראל ולהציע באפליקציה אחת פתרונות חנייה, שירותי דרך ואפשרויות תשלום מתקדמות לכל התחבורה הציבורית בישראל אוטובוסים, רכבת ישראל ומעתה גם ברכבת הקלה - הכל באפליקציה אחת. חיכינו לא מעט זמן לרכבת הקלה, ועכשיו אנו שמחים להיות שותפים ל"עידן החדש" של התחבורה הציבורית בגוש דן. לקוחותינו ייהנו מעוד שירות חדש שיתן להם מענה פשוט ונוח. אפליקציית התחבורה החכמה פנגו תמשיך להציע לכל אחד משלושה מיליון לקוחותיה, פתרונות מגוונים ונוחים אשר הופכים את המסע התחבורתי לפשוט וקל יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה