רכב

אלקטריאון של רובי ריבלין זוכה במימון נוסף של 6.2 מיליון שקל

החברה, שבנשיאות שלה עומד נשיא המדינה לשעבר, מדווחת על זכייה בפרויקט חמישי בגרמניה ומציגה נדבך חדש בדרכה למימוש טכנולוגיית המדידה והחיוב (בילינג) כסטנדרט בגרמניה

מערכת ice | 
רכב טויוטה וטעינת אלקטריאון (צילום אלקטריאון ויירלס, בית ינאי)
חברת אלקטריאון וירלס מודיעה היום (שני) כי חברת הבת הגרמנית, Electreon GmBH זכתה בפרויקט החמישי שלה בגרמניה אשר ימומן על ידי קרן האקלים והטרנספורמציה של המשרד הפדרלי לכלכלה ואקלים בגרמניה.
במסגרת הפרויקט צפויות מערכות הטעינה החשמלית האלחוטית של החברה להיות מותקנות במקטע "כביש חשמלי" חדיש בגרמניה, וכן צפויה להתבצע עבודה משותפת עם חברות הקונצורסיום המרכיב את הפרויקט, למימוש ותיקוף טכנולוגיית המדידה והחיוב של הטעינה החשמלית ברכב נוסע או חונה שפיתחה החברה, וכן לאימוצה כחלק מהסטנדרט המקובל ברכבים חשמליים בגרמניה, שהיא מובילת שוק עולמית בתחומים אלה, להבנת החברה. בעבור חלקה של החברה הבת בפרויקט, צפויה החברה הבת לקבל מימון בסך של כ-6,200,000 שקלים. 
החברה צפויה לבצע את הפרויקט יחד עם מספר רב של שותפים, וביניהם אחת מחברות התשתית הגדולות בגרמניה; חברה בת של יצרנית רכב מובילה; גוף בעל מומחיות בתחום מדידת אנרגיה; סוכנות פדרלית רלוונטית לעניין; אוניברסיטה גרמנית מהשורה הראשונה; ושני מכוני מחקר בעלי שם. רשימת השותפים הסופית תקבע בכפוף ובהתאם לחתימת השותפים על הסכם הקונצורסיום, הצפוייה להתקיים במהלך השבועות הקרובים, ובהתאם לתנאים הקבועים בו.
ההודעה מתווספת על אירועים נוספים עליהם דיווחה החברה לאחרונה, המדגימים, את הרחבתה והעמקתה של פעילות החברה בשוק האירופי, אשר הביע נכונות – לאמץ ולהוביל את רעיון "הכביש החשמלי" בהיקפים של אלפי קילומטרים במדינות שונות. בתוך כך, הכריזה החברה כי זכתה במכרז ראשון בצרפת להקמת כביש חשמלי אלחוטי על פני אוטוסטרדה 10A, בסמוך לפריז, וזאת כחלק מקונצורסיום בהובלת שותפתה האסטרטגית, חברתVINCI AUTOROUTES 
אורן עזר, מנכ"ל ומייסד אלקטריאון ציין כי: "אנו שמחים על הזכייה בפרויקט משמעותי זה בגרמניה, שהיא אחת המדינות המובילות באירופה בתחום, ובכך ממשיכים במרץ ביישום האסטרטגיה עליה דיווחנו להמשך גידול וחדירת טכנולוגית החברה ברחבי אירופה. הטכנולוגיה שפיתחנו למדידה ולחיוב (בילינג) של טעינה אלחוטית ברכב הנמצא בתנועה או בחנייה, אותה נתקף בפרויקט זה, הינה חדשנית ומהווה נדבך חשוב נוסף בפתרון הטכנולוגי הכולל של הקמת כביש חשמלי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה