השוק

אלקטריאון תקים כביש חשמלי ב-14.2 מיליון שקל בצרפת

חברת אלקטריאון וירלס בע"מ מודיעה כי זכתה במכרז כחלק מפרויקט של ממשלת צרפת, בו החברה תקבל מימון של כ-14.2 מיליון שקל להקמת כביש חשמלי אלחוטי ראשון במדינה
מערכת ice | 
אורן עזר (צילום ניר סלקמן, pixabay)
חברת אלקטריאון וירלס בע"מ מודיעה היום (רביעי) כי זכתה במכרז כחלק מפרויקט של ממשלת צרפת, בו החברה תקבל מימון של כ-14.2 מיליון שקל להקמת כביש חשמלי אלחוטי ראשון במדינה. הזכייה מגיעה כחלק מקונצורסיום אותו מובילה שותפתה האסטרטגית וענקית הבנייה והתשתיות, חברת VINCI Autoroute
את ההודעה המשמחת בדבר זכייתה קיבלה החברה ממשרד ראש הממשלה בצרפת ואשר בעקבותיה צפויים חברי הקונצורסיום לחתום על הסכם לביצוע הפרויקט במהלך השבועות הקרובים. הזכייה במכרז מהווה את דריסת הרגל העסקית הראשונה של החברה בצרפת, ומסמנת אבן דרך משמעותית ביישום כוונות והחלטות ממשלת צרפת להפחתת פליטות פחמן בכבישים בין עירוניים.
במסגרת הפרויקט תפרוש החברה את הדור הבא של הטכנולוגיה שלה, במקטע דינאמי של כביש חשמלי באורך 2 ק"מ שימוקם לאורך אוטוסטרדה A10 שבדרום מערב לפריז, ונוסף על כך תתקין מערכת טעינה סטטית. המערכת בגרסת הדור החדש, אשר תותקן בפרויקט, צפויה להעביר לרכב החשמלי אנרגיה בהיקף הגבוה במידה ניכרת מהגרסה הנוכחית, וכן צפויה לכלול יכולות תוכנה חדשות.
אורן עזר מנכ"ל אלקטריאון, מסר: "אנו גאים שאלקטריאון נבחרה כטכנולוגיית הטעינה האלחוטית לכביש החשמלי הראשון בצרפת, ובשל החשיבות האסטרטגית של השוק הצרפתי אנו מתכננים להרחיב את נוכחותנו באזור. תוכניתה של צרפת לבנות כ-5,000 ק"מ של כביש חשמלי עד 2030 היא דוגמא לאימוץ גלובלי הולך וגובר של טעינה אלחוטית. לצד זאת, אנו מצפים לחשוף בפרויקט את הדור הבא של הטכנולוגיה שלנו הצפויה להעביר לרכב החשמלי אנרגיה בהיקף הגבוה במידה ניכרת מהגרסה הנוכחית".
לואי דה פסקיאר, מנהל בכיר ב-VINCI, הוסיף: "כבישים חשמליים אלחוטיים הינם טכנולוגיה מבטיחה במיוחד עם יכולת השפעה כלכלית ותעשייתית נרחבת.  הן צפויות לצמצמם את התלות של אירופה בחומרי גלם הדרושים לייצור סוללות (כגון ליתיום, ניקל וקובלט) ולייצר מקומות עבודה ופעילות תעשייתית בצרפת, שבהן ניתן לייצר את רכיבי המערכות, פרוייקט זה הינו אבן דרך חשובה נוספת בדרך אל היעד שמובילה אירופה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה