רכב

סיפיה מציגה: בקרוב הנהיגה תהיה הרבה יותר קלה

שיתוף פעולה בין חברת האוטו-טק סיפיה וויז'ן ו-Ambarella יאפשר פתרון לניטור פנים הרכב, העושה שימוש במצלמה עם שדה ראיה רחב
מערכת ice | 
סיפיה (צילום DMS Andy)
סיפיה וויז'ן בע"מ, חברת אוטו-טק המפתחת ומשווקת טכנולוגיות ומערכות מתקדמות מבוססות AI לניטור נהג ופנים הרכב ליצרניות רכבים, מדווחת היום (רביעי) על השקת פתרון חדש, כחלק משיתוף הפעולה המתמשך שלה עם Ambarella, inc., חברה פורצת דרך בתחום המוליכים למחצה וה-AI. הפתרון המשולב יציע ליצרניות הרכב גמישות גבוהה יותר בכל הנוגע למיקומם של חיישני ניטור פנים הרכב, כולל המראה האחורית, וכן את היכולת להשתמש במצלמה אחת לניטור כלל פנים הרכב.
סיפיה התאימה את תוכנת ה-AI שלה לניטור נהגים ונוסעים, לתמיכה במצלמת שדה ראייה רחב, באופן המאפשר ניטור של כלל סביבת תא הנוסעים ממצלמה אחת. האלגוריתמים לניטור פנים הרכב מותאמים להפעלה על גבי CVflow של Ambarella, האצת חומרה ייעודית ליישומי AI על סבב, אשר מספקת את הביצועים לוואט המובילים בתעשייה. לפתרון גמיש זה יכולת לתמוך בתכונות נוספות בעתיד, דרך עדכונים מקוונים ודרכים אחרות.

עבור פתרון זה לניטור תא הנוסעים, סיפיה בחרה במשפחת שבבי ה-CV2 של Ambarella המספקת עיבוד תמונה בשדה ראיה רחב באיכות גבוהה מחיישן 5MP RGB-IR. חיישן זה יכול לתפקד בכל תנאי התאורה לצד פתרון ניטור פנים הרכב של סיפיה, וכן לתמוך בשיחות ועידה בווידאו וניטור תא הנוסעים מרחוק. כמו כן, השילוב של מערכת יעילה, צריכת חשמל נמוכה ודרישות ניהול תרמיות מופחתות, מאפשר לפתרון זה להשתלב בצורה חלקה במגוון גדול של מיקומים בתוך הרכב, כולל במראה האחורית ובקונסולת התקרה.
יהודה הולצמן, מנכ"ל סיפיה, מסר: "אנו גאים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם Ambarella, לעבודה משותפת על פתרון הנותן מענה לצורך מאתגר בתחום ניטור פנים הרכב. הפתרון יספק ליצרניות הרכבים גמישות במיקום הטמעת מערכת הניטור, שתצריך שטח קטן בלבד כדוגמת המראה האחורית ביעילות תרמית גבוהה".
פרמי וואנג, נשיא ומנכ"ל Ambarella, הוסיף: "היעילות והביצועים המובילים בתעשייה של ארכיטקטורת ה-             CVflow AI SoC שלנו עם האלגוריתמים של סיפיה לניטור פנים הרכב, מספקים ליצרניות רכב אפשרות טובה להוספת מצלמה רחבה בודדת לניטור מרחב הרכב כולו במיקומים אשר בדרך כלל מוגבלים מבחינה תרמית. זוהי דוגמה נוספת לדרך בה השותפות ארוכת השנים עם סיפיה מאיצה חדשנות בשוק הרכב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה