רכב
בדרך לריקול של 67 מיליון כריות אוויר: זו הסיבה
בדרך לריקול של 67 מיליון מנפחי כריות אוויר? המנהל הלאומי לבטיחות בדרכים בארה"ב (NHTSA) דורשת מספקית הרכב ARC Automotive Inc לבצע את הריקול הענק, אך החברה מסרבת
המנהל הלאומי לבטיחות בדרכים בארה"ב (NHTSA) דרש להחזיר 67 מיליון מנפחי כריות אוויר מכיוון שהוא מאמין שיש פגם בטיחותי, אך ספקית הרכב ARC Automotive Inc דחתה את בקשת הרגולטור האמריקאי, כך עולה ממסמכים שפורסמו אתמול (שישי).
סוכנות בטיחות הרכב טענה כי מנפחי כריות האוויר מהוות סיכון בתי סביר למוות או לפציעה. "ARC לא קבעה ליקויים שתדרוש ריקול של מנפחי כריות האוויר אלו", נמסר במכתב הדרישה של NHTSA ל-ARC. "מנפחי כריות האוויר המקרינים שברי מתכת לתוך נוסעי הרכב, במקום לנפח כראוי את כרית האוויר המחוברת, הדבר יוצר סיכון בלתי סביר למוות ולפציעה".
מנפחי כריות האוויר של ARC נמצאים ברכבים של ג'נרל מוטורס, קרייזלר, BMW, יונדאי מוטור, קיה קרופ וחברות נוספות. ג'נרל מוטורס הסכימה ביום שישי להחזיר כמעט מיליון כלי רכב עם מנפחי כריות האוויר של ARC לאחר שקרע במרץ הביא לפציעות פנים של נהג.
לא מדובר על מקרה ראשון בו מנפחי הכריות של ARC בכותרות. בשנת 2016 נהרג נהג קנדי ברכב מסוג יונדאי המכיל את הרכיב. החקירה בנושא עדיין נמשכת. שנה קודם לכן, NHTSA פתחה בחקירה בעקבות שתי פציעות שדווחו.
עוד ב-
ARC טענה שבוצעו בדיקות שנאספו מכלי רכב מרוסקים ואחרים, אך לא התרחש ולא באחד מהם קרע במהלך הבדיקות.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה