רכב

גאווה ישראלית: חברה כחול-לבן זכתה בפרס אדיסון היוקרתי

ענקית טכנולוגיות הרכב הישראלית, Innoviz, זכתה בסוף השבוע האחרון בפרס אדיסון לטכנולוגיה בקטגוריית 'Smart Transportation'. פרס אדיסון נחשב לפרס יוקרתי בתחום החדשנות, הוא נקרא על שם תומס אלווה אדיסון, מתקיים מדי חודש אפריל ומטרתו לטפח חדשנות בעולם
מערכת ice | 
אינוויז זוכה בפרס אדיסון
רגע לפני יום העצמאות – עוד סיבה לגאווה ישראלית: ענקית טכנולוגיות הרכב הישראלית, Innoviz, זכתה בסוף השבוע האחרון בפרס אדיסון לטכנולוגיה בקטגוריית 'Smart Transportation'. פרס אדיסון נחשב לפרס יוקרתי בתחום החדשנות, הוא נקרא על שם תומס אלווה אדיסון, מתקיים מדי חודש אפריל ומטרתו לטפח חדשנות בעולם. בטקס מוענקים פרסי זהב, כסף וברונזה ב- 16 קטגוריות שונות. קטגוריית ה – Smart Transportation היא קטגוריה חדשה ויוקרתית המוענקת החל משנת 2023 ומוגדרת כאחת מקטגוריות הזהב בטקס. הפרס מוענק לחברות המפתחות פתרונות חכמים לרכבים או כל כלי תחבורה אחר.
הזכייה ממשיכה את רצף הסכמי שיתופי הפעולה הבינלאומיים של אינוויז, ובראשם עם קבוצת  BMW, פולקסווגן ובהמשך להודעת החברה על הזמנת כמה מאות יחידות של המוצר הזוכה, InnovizTwo, ליצרנית כלי-רכב מסחריים כחלק ממגעים מתקדמים לחוזה ייצור סדרתי  נוסף.
עומר כילף, מנכ"ל ומייסד שותף ב-Innoviz: "זו הפעם השנייה שאנו זוכים בפרס אדיסון, וגם הפעם מדובר באירוע מאוד מרגש עבורנו. הפרס נותן לנו רוח גבית נוספת לעשייה חדשנית ומשמעותית, ואנו מחויבים להמשיך לחדש ולהביא פתרונות חדשים שישפיעו על העולם."
InnovizTwo מאפשר אוטונומיה בטוחה ברמה 2+, ואוטונומיה ברמה 3 ורמה 4 (רמה שבה יצרנית הרכב לוקחת על עצמה את האחריות לנהיגה). שכבת תוכנת התפיסה הממוחשבת שמתווספת למוצר, מאפשרת לכלי רכב אוטומטיים לזהות ולסווג אובייקטים בכביש ברמת דיוק גבוהה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה