דיגיטל וטק

הטכנולוגיה הישראלית משתלטת על אירופה: זה ההסכם החדש שנחתם

לאחר שחתמה הסכמי ענק עם BMW וקבוצת פולקסווגן לשילוב הטכנולוגיות שלה ברכבים אוטומטיים, הסכם חדש נחתם בין אינוויז הישראלית לענקית האוסטרית General Laser
מערכת ice |  1
עומר כילף (צילום David Garb)
הסכם ההפצה הראשון של אינוויז (Innoviz) באירופה: לאחר שחתמה הסכמי ענק עם BMW וקבוצת פולקסווגן לשילוב הטכנולוגיות שלה ברכבים אוטומטיים, אינוויז הישראלית ממשיכה בהפצת בשורת טכנולוגיית הליידאר ברחבי העולם וכעת גם General Laser האוסטרית חתמה על הסכם. מדובר בהזדמנות אדירה לטכנולוגיית הליידאר הישראלית לפרוץ את שוק הרכב.
General Laser תשתמש ברשת של למעלה מ-70 משווקים וקשרים ישירים עם לקוחות ברחבי אירופה כדי להאיץ את האימוץ של פתרונות ה-LiDAR של אינוויז בטריטוריית השירות של General Laser ברחבי אירופה. General Laser תסייע להרחיב את מאמצי המכירות של Innoviz לפלחי שוק תעשייתיים שונים, כולל בנייה, חקלאות, רובוטיקה ניידת, מל"טים, מעקבים ועוד, ותגרום להכנסות בטווח הקרוב.
שוק ה-LiDAR האירופי שאינו לרכב צפוי לצמוח בקצב צמיחה שנתי של כ-25% במהלך שש השנים הבאות, ויגיע לכמעט 2 מיליארד דולר עד 2029. עסקה זו מהווה את תחילתו של המפץ באירופה. Innoviz בנתה מערכת של יותר מ-30 שותפים ומפיצים ברחבי צפון אמריקה , אסיה-פסיפיק, אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.
באמצעות שותף מפיץ אירופי חדש זה, Innoviz תהפוך את הפורטפוליו המלא של מוצרי LiDAR בעלי ביצועים גבוהים לזמין, כולל חיישני הדור הראשון והשני שלה, InnovizOne ו- InnovizTwo, כמו גם את החיישן המסתובב החדש והמהפכני Innoviz360, שהוכרז מוקדם יותר השנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד ! (ל"ת)
    גבי 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור