רכב

חברת הרכב השיתופי GoTo משיקה קמפיין בשווי 2.5 מיליון שקלים

חברת הרכב השיתופי GoTo מודיעה על השקת קמפיין פרסום חדש בשיתוף חברת תקשורת ומשפיענים, בשווי מוערך של 2.5 מיליון שקלים
מערכת ice | 
רכב גו טו (צילום אלכס ליפקין)
חברת הרכב השיתופי GoTo מודיעה היום (ב') על השקת קמפיין חדש בשווי 2.5 מיליון שקלים. במסגרת הקמפיין החברה תפרסם במגוון פלטפורמות, בהם ערוץ קשת 12, שלטי חוצות, רשתות חברתיות, שיתופי פעולה עם משפיענים ועוד. הקמפיין ישים דגש על הזמינות הגבוהה של שירותי הרכב השיתופי, שפועל כ-14 שנה בארץ. 
לאחרונה הונפקה והחלה להיסחר בבורסה לניירות ערך בתל־אביב. כמו כן, דווח כי החברה חתמה על עסקת רכישה של חברת תחבורה שיתופית בגרמניה בסך 4 מיליון יורו. לצד זאת, החברה הציגה נתוני צמיחה מרשימים בחצי הראשון של השנה החולפת, עם גידול של 62% ביחס לשנת 2021. 
כיום החברה מפעילה בארץ שירות רכב שיתופי, בעזרת אפליקציה הפעילה 24/7, במגוון עריםם, בהן תל אביב־יפו, גבעתיים, נתניה, חיפה, רעננה, כפר סבא, הרצליה ונוספות.
ויקטור וקרט, מנכ"ל החטיבה המסחרית של קשת, מסר: "קשת החזקות, זרוע ההשקעות של קשת, שמחה להיות שותפת דרך במהפכת התחבורה השיתופית של GoTo Global, ולקחת חלק מרכזי בקמפיין פורץ הדרך שלהם. אין ספק כי עתיד התחבורה בעולם, ובישראל בפרט, הוא בפתרונות שיתופיים. מטרת הקמפיין לשנות את תפישת משתמשי הדרך בישראל, ובהמשך גם להניע את הישראלים לעבור לכלי תחבורה שיתופיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה