רכב

מתחדשים: מוקד אמון רכשו רכבים בשני מיליון שקל

קבוצת "מוקד אמון" רכשה לאחרונה 16 רכבים ורכבי EZraider בעלות של שני מיליון שקל. בחברה מספרים כי המטרה היא להגביר את רמת הבקרה על האירועים בשטח
מערכת ice | 
ניידת מוקד אמון (צילום יח"צ קבוצת מוקד אמון)
קבוצת "מוקד אמון" – חברת מתן שירותי מוקד וסיור, תכנון והתקנת מערכות מיגון מתקדמות לעסקים ולבתים פרטיים, אבטחה ושמירה ושירותי ניקיון ואחזקה – רכשה לאחרונה 16 רכבי טויוטה Aygo X ורכבי EZraider בעלות של שני מיליון שקל וזאת במטרה להגביר את רמת הבקרה על אירועים בשטח ותיעודם.
הרכבים שנרכשו מותגו ואובזרו על מנת שיוכלו לשמש את צוותי הסיור והמוקד של הקבוצה. מעבר לחידוש הרכבים עצמם, ולמערכות הבטיחות המובנות בהם, "מוקד אמון" התקינה מצלמות תיעוד בכל אחד מהם על מנת לתעד אירועים תוך כדי תנועה ואת האפשרות לשלוט בהם גם מחדרי הבקרה.

בנוסף לרכישת רכבי הטויוטה, בחברה, כאמור, רכשו גם רכבי EZraider חשמליים במטרה שיוכלו לשמש את מאבטחי החברה באבטחת מתחם נמל תל אביב יפו וחופי תל אביב.
קבוצת "מוקד אמון" נוסדה בשנת 1981 ומורכבת משלוש חטיבות: חטיבת המוקד והטכנולוגיות, חטיבת האבטחה והשמירה וחטיבת הניקיון. הקבוצה מתמחה במתן שרותי מוקד וסיור, תכנון והתקנת מערכות טכנולוגיות, שירותי אבטחה ושמירה ושירותי ניקיון לעסקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה