רכב

אימת הנהגים הסתיימה: זו העיר בה סוכלו גניבות רכבים

המשטרה סיכלה הלילה גניבתם של מספר כלי רכב בעיר ירושלים ועצרה את החשודים במעשה. במשטרה נערכים למניעת עבירות רכוש גם במהלך יום הכיפורים.
מערכת ice |  1
פקק (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
משטרת מחוז ירושלים ממשיכה במאבק הנחוש כנגד עבירות הרכוש ומעצרם של חשודים במעורבים בכך. כך הלילה (אור לשישי) במהלך פעילות בלשי תחנת שפט והיחידה ללחימה בפשיעה במרחב קדם הבחינו השוטרים ברכב שעורר חשדם. בדיקה מהירה עם בעלי הרכב העלתה כי אכן הרכב נגנב זמן קצר לפני כן והחשוד, תושב מ.פ שועפאט בשנות ה-20 לחייו, ששהה ברכב נעצר על ידי הבלשים לחקירה.  
במהלך מעצר זה ותוך כדי פעילות מודיעינית בזמן אמת, נודעו פרטי רכב נוסף המשמש כמוביל לרכב הגנוב. הודות לפעילות נחושה ומהירה, גם רכב זה אותר ונהגו, אף הוא תושב מ.פ שועפאט בשנות ה-20 לחייו, נעצר על ידי הבלשים והועבר לחקירה. 

במקרה נוסף במהלך הלילה, התקבל דיווח ממוקד "איתוראן" על רכב שנגנב בעיר. בסריקות שערכו שוטרי תחנת עוז אותר הרכב והחל מרדף אחריו שבמהלכו פרק החשוד מהרכב ונמלט רגלית אל שטח מיוער כשהשוטרים דולקים אחריו עד שאותר מתחבא במקום ובוצע מעצרו. בבדיקה עלה כי החשוד שנהג ברכב הנו תושב שטחים שלא הוציא  רשיון נהיגה מימיו. 
החשודים שנעצרו במהלך הלילה, הועברו כאמור לחקירה ובהמשך יובאו בפני בימ"ש להארכת מעצרם וחקירתם נמשכת. בתוך כך, היערכות המשטרה בירושלים נמשכת ולצד היערכות נרחבת בכל הקשור לשמירת הסדר הציבורי וההיערכות הביטחונית, ערוכה המשטרה בנוכחות מוגברת גם בתחום מניעת עבירות הרכוש, בדגש לסיכול עבירות אלו ומעצרם של חשודים בכך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיע הזמן לשנות החוק ולעצור למינימום 7 ימים (ל"ת)
    ייייייישששששש 10/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור