השוק

חוזרת לחלק דיבידנדים: אופנהיימר מעלים את מחיר היעד לאיתוראן

איתוראן הציגה תוצאות טובות לרבעון הרביעי של השנה, תוצאות שהיו מעל התחזיות המוקדמות של האנליסטים; המדיניות השמרנית של איתוראן מגלמת תזרים מזומנים חופשי טוב מהמדווח בתוצאות הרבעון
ניצן כהן | 
בורסה (צילום Gerd Altmann from Pixabay)
איתוראן פרסמה בשבוע שעבר דוחות טובים לרבעון הרביעי 2020. התוצאות היו טובות מההערכות המוקדמות של אופנהיימר וכללו הפתעה: חזרה למדיניות חלוקת דיווידנדים.
איתוראן דיווחה על הכנסות של 63.6 מיליון דולר מול התחזיות המוקדמות שצפו הכנסות של 59.2 מיליון דולר, רווח EBITDA מתואם של 16.6 מיליון דולר מול צפי ל-14.4 מיליון דולר.  "שלושה מספרים המסכמים את תפיסתנו החיובית על תוצאות הרבעון: (1) רווח EBITDA מתואם עלה ב-10% מול הרבעון האחרון ועלה בכ-17% מול הרבעון המקביל במטבע קבוע (מול תוצאות pre-COVID), (2) תוספת המנויים בשוק ה-aftermarket חזרה ועלתה לכ-21 אלף, ו-(3) תזרים מזומנים חופשי חזק של כ-13.8 מיליון דולר.
"אנו ממשיכים לראות כי רווחי - GAAP של החברה מסתירים את עוצמת כוח ייצור תזרים המזומנים החופשי האמיתי של החברה. נושא זה בולט שוב בתצוגה המלאה של שנת 2020 , למרות ה-COVID19: רווח נקי GAAP של 16.1 מיליון דולר לעומת 60.1 מיליון דולר במזומן מפעילות שוטפת (FCF של 50 מיליון דולר). 
"לדעתנו יש לקחת נתון זה בחשבון כאשר מבצעים השוואות תמחור מול חברות אחרות שמנהלות מדיניות פחות שמרנית בשיטות הדיווח הכספי שלהן.  אנו מעלים מחיר יעד עבור מניית ITRN ל-27 דולר (מ- 20 דולר) לאור המשך שיפור בתוצאות ועמידה עקבית ביעדים מאז תחילת COVID19". כותבים האנליסטים של אופנהיימר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה