רכב

טסלה חטפה תביעה ייצוגית: זו הדרישה של הלקוחות

בשל עצירות פתע למכשולים שלא באמת היו, נהג מקליפורניה שמחזיק בדגם 3 תובע את החברה בייצוגית: "סיוט מפחיד"
מערכת ice | 
טסלה (צילום vecteezy, unsplash)
בעלים מקליפורניה של טסלה דגם 3 תבע את יצרנית הרכב החשמלי בתביעה ייצוגית מוצעת על מכוניות שנעצרו לפתע בשל מכשולים לא קיימים, וכינה זאת "סיוט מפחיד ומסוכן", לפי התביעה.
טסלה מיהרה לשוק את מכוניות הנהיגה האוטונומית שלה עם טכנולוגיה לא בטוחה, כולל מערכת עוזר הנהג שלה שהחברה מכנה טייס אוטומטי או נהיגה עצמית מלאה, ומערכת בלימת החירום שלה, על פי התביעה של חוסה אלווארז טולדו מסן פרנסיסקו. זה מוסיף לביקורת ציבורית ורגולטורית גוברת של טכנולוגיית עוזר הנהג של טסלה, למרות שמנכ"ל טסלה אילון מאסק הבטיח נהיגה עצמית מלאה עד סוף השנה.

"כאשר ליקוי הבלימה הפתאומי הבלתי מכוון מתרחש, הם הופכים את מה שאמור להיות מאפיין בטיחות לסיוט מפחיד ומסוכן", נכתב בתביעה של טולדו, שהוגשה ביום שישי לבית המשפט הפדרלי במחוז הצפוני של קליפורניה. התביעה מבקשת מעמד של תובענה ייצוגית לכל הבעלים או השוכרים בארה"ב של טסלה שסובלת מפגם בלימה פתאומי לא מכוון.
טסלה לא הגיבה מיד לבקשת רויטרס להגיב.
התביעה האשימה את טסלה בכך שהסתירה במרמה את סיכוני הבטיחות הקשורים לטייס אוטומטי, בהפרת האחריות שלה, ברווח לא הוגן מטייס אוטומטי והפרת חוק התחרות הבלתי הוגנת של קליפורניה. התביעה מבקשת פיצויים ופיצויים עונשיים עבור הוצאות לתיקון רכבים, ירידת ערך של מכוניות טסלה ולהחזר של העלות הנוספת המיוחסת לתכונת הטייס האוטומטי, על פי התביעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה