רכב

אילון מאסק כחול-לבן: האיש העשיר בעולם כובש את ישראל

המשלוח הגדול ביותר של רכבי טסלה בדרך לארץ, כ-4,000 רכבים. בנוסף, היא מעלה את מחירו של דגם ה-Y היוקרתי

מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום vecteezy, יוטיוב/ Insider News)
הביקושים לרכבי טסלה גדלים מיום ליום והחברה, שבבעלותו של המילארדר אילון מאסק, נערכת למשלוח הגדול ביותר עד כה לארץ, המונה 4,000 רכבים, רובם טסלה מודל 3,  שיוצרו ברובם בסין.
מצטרף למשלוחים של 2,912 מכוניות שהגיעו במהלך ששת החודשים הראשונים של השנה לנמל אשדוד ולמשלוח של 1,700 רכבים. הלה היה אמור להגיע החודש, אבל נוצר עיכוב והרכבים צפויים להגיע בנובמבר. המשלוח הענק צפוי להגיע עד סוף השנה במטרה להספיק להגיע לפני עליית מס הקנייה על רכבים חשמליים שמתכונן לחודש ינואר 2023.כמות הרכבים הגדולה שבדרך לישראל עשויה להגדיל את נתח השוק של טסלה ברכבים חשמליים לכ-10% מכלל המסירות.
כזכור, טסלה שולטת בשוק המכוניות החשמליות בארצות הברית ועל אף שהמתחרות התרבו, החברה עדיין מחזיקה בנתח של 68 אחוז מהשוק. על פי התחזיות ובקצב המשלוחים הגדולים לשנת 2022, היא תוכתר לחברה עם הרכב החשמלי הנמכר ביותר בישראל.
בנוסף, טסלה מעלה את המחיר של דגם היוקרה שלה, דגם ה-Y. על דגם הבסיס, ה"לונג ריינג", תהיה תוספת של 9,000 שקלים על מחיר החדירה של הרכב כשנכנס לשוק – 340,000 שקלים. על דגם ה"פרפורמנס" תהיה תוספת של 10,000 שקלים בגלל שוו הגרירה שלו, הפך מאבזור אופציונלי לסטנדרטי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה