רכב

מאות נהגים יורדים מהכביש: מי משלמים ביוקר?

פעילות מרוכזת של ניידות הבטיחות לבדיקת תקינות רכבי משא מעל 10 טון, שנמצא בפיקוח של קצין בטיחות מפעלי או עצמאי. 155 משאיות הורדו מהכביש בגין ליקויים מסוכנים ומחייבי תיקון

מערכת ice | 
כביש 6 (צילום ענת חרמוני פלאש90)
מבצע "מוביל בטוח" לבדיקות תקינות של רכב משא, נערך השנה בשתי פעימות במהלך החודשים מאי ויוני 2022. הפעילות התקיימה בשיתוף פעולה של בוחני הניידות של אגף פיקוח ובקרת רכב, הרלב"ד, תחום קציני בטיחות ומשטרת ישראל.
במסגרת הפעילות בדקו בוחני הניידות תקינות כלי רכב מסוג משא מעל 10 טון אשר נמצא בפיקוח של קצין בטיחות מפעלי או עצמאי. הנהגים קיבלו חומרי הסברה מהרלב"ד בנושא חשיבות הנהיגה ברכב תקין. בנוסף, נבדקו גם רשיונות מוביל ואישור קצין בטיחות.

בסך הכל נבדקו: 954 משאיות. כמות המשאיות שהורדו מהכביש בגין ליקויים מסוכנים(בגרירה): 9 המהוות 0.9% מסך המשאיות שנבדקו. כמות המשאיות שהורדו מהכביש בגין ליקויים מחייבי תיקון: 146 המהוות 15.3% מסך המשאיות שנבדקו.
כמו כן, כמות המשאיות שקיבלו התחייבות בגין ליקוי מזערי: 411 המהוות 43.1% מסך המשאיות שנבדקו. כמות המשאיות שנמצאו תקינות : 388 המהוות 40.67% מסך המשאיות שנבדקו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה