מדדים ומחקרים

ירידה משמעותית במסירת כלי רכב חדשים, אך למי נתח השוק הגדול ביותר?

על פי דוח של איגוד יבואני הרכב בישראל, נרשמה ירידה של למעלה מ-38 אלף רכבים מאז ינואר ועד סיום נובמבר 2020 לעומת אשתקד, אך כלמוביל מחזיקה בנתח השוק הגבוה ביותר עם 21.9%, בעוד צ'מפיון מוטורס שנייה ויוניון מוטורס שלישית
כפיר אדר | 
רכבים (צילום freepik)
איגוד יבואני הרכב בישראל פרסם היום (חמישי) את דוח רישוי מסירות, המתייחס לחודשים ינואר-נובמבר 2020, כאשר בין היתר גם פורסמה עוגת נתח השוק במכירות הרכב בישראל ויש מנצחת ברורה שמחזיקה בלמעלה מחמישית ממסירות הרכב בישראל.
נתח השוק הגבוה ביותר במכירות הרכב בישראל שייך לכלמוביל עם 21.9%, כאשר עד כה השנה מסרה 46,079 רכבים בסך הכל. צ'מפיון מוטורס תופסת את המקום השני עם 17%, כאשר מסרה בסך הכל 35,614 רכבים. מי שמשלימה את השלישייה המובילה היא יוניון מוטורס לה 13.9% מהשוק והיא מסרה 29,307 רכבים בסך הכל.
לטלקאר יש נתח שוק של 12% כאשר היא מסרה 25,222 מהרכבים עד כה השנה. קרסו מוטורס מסרה 16,271 רכבים, כך שנתח השוק שלה עומד על 7.7%. עוד ברשימה דלק מוטורס עם 6.1% שמסרה 12,914 רכבים בסך הכל. במקום השביעי לובינסקי טרייד עם 6% שסך הכל מסרה 12,675 רכבים.
בסך הכל, נמסרו עד נקודת הזמן הנוכחית בשנה החולפת 210,086 רכבים בישראל. מדובר בירידה של למעלה מ-35,000 רכבים, כאשר באותה התקופה ב-2019 נמסרו בסך הכל 248,357 רכבים בסך הכל. ירידה של כ-17% מהערך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה