רכב
מבטלים טסטים רגע לפני: הציבור זועם על משרד התחבורה
אחד מהצעדים החשובים ביותר כדי להוציא את מדינת ישראל מהמשבר התחבורתי, ולגרום לאזרחים לוותר על הרכב הפרטי, הוא האמון שקיים בקרב ציבור הנוסעים לגבי השירות. זו אחת הסיבות למדניות המקדמת בנייה של יותר נתיבי תחבורה, כדי לאפשר עמידה בלוח הזמנים ולמנוע איחורים ושיבשושיים בתחבורה הציבורית. זו גם אחת הסיבות שבמשרד התחבורה קיים מערך לפיקוח על חברות האוטובוסים, הכולל אפשרות להגשת תלונות ופניות של נוסעים בנושא.
ע"פ הדו"ח התקבלו כ- 1,776 תלונות על משרד התחבורה המהווים זינוק של של 80.5% לעומת השנה הקודמת. רובם המוחלט של התלונות עסק בשירות שמספק אגף הרישוי על כלל יחידותיו, בהם: אי הגעת רישיונות נהיגה, קשיים בקבלת תו נכה, חיובים כפולים באגרות הרכב וכדו'.
בעיה עיקרית נוספת שמעלה המבקר, הוא קושי בקבלת מענה במוקד הטלפוני ובאמצעים האחרים לפניות הציבור במשרד. המתלוננים על אגף הרישוי טענו בין היתר שהאגף לא השיב על פניות מקוונות, אחרים העידו כי אף שנקבע להם מועד לשיחת טלפון, הם לא קיבלו שיחה מפקיד הרישוי, או ששיחת הטלפון נותקה באמצע והעובדים שאיתם שוחחו המתלוננים לא חזרו אליהם. כן התקבלו תלונות על שירות ויחס בלתי הולמים.
עוד ב-
ממשרד התחבורה נמסר כי הגוף: "הינו אחד מנותני השירות הגדולים בארץ, והוא מעניק שירות מדי יום לכ-30 אלף נהגות ונהגים ברחבי הארץ, בתחום הרכב והרישוי, בנוסף למאות אלפי נוסעות ונוסעים בתחבורה הציבורית. המשרד ילמד את דוח נציב תלונות הציבור באופן מעמיק, ויפעל לשיפור השירות וייעול המערכת, בהתאם לממצאיו".
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.המשרד הגרוע ביותר מכל משרדי הממשלהגיל 06/2022/21הגב לתגובה זו0 0אי אפשר להשיג שום בעל תפקיד בטלפון,צריך לקבוע תור מראש למה? נגמרה הקורונה אבל ככה הם שולטים בכמות מרבלי השרות וככה נוצר ביקוש למאעכרים הרגו אותנו עם הבירוקרטיה שלהם די מספיק שיעשו שם חריש עמוק יעיפו את כל מי שלא מתפקד ויביאו כח אדם חדש מצידי שיביאו סטודנטים בכמויות שיתחילו לשחרר את הפקק העצום שנוצר שםסגור