רכב

באוצר מורידים מכסים: כך זה ישפיע על הביקור במוסך

בירושלים הודיעו על הורדת מכסים נוספת, שתחול בין היתר על חלקי חילוף לרכב, קורקינטים חשמליים ומחירים של עוד מספר מוצרים נוספים. אלו המחירים שצפויים לרדת
מערכת ice |  1
עול אחזקת הרכב מקשה על הסטודנטים (צילום PEXLES)

כחלק מתכנית "מכס אפס", ולאחר עבודה משותפת עם שרת הכלכלה, אורנה ברביבאי, שר האוצר אביגדור ליברמן חתם היום (רביעי), על צו לביטול מכס בגובה של 12% על שורה של מוצרים, ביניהם: חלקי חילוף לרכב, מוצרים לשימוש התעשייה וענף הבניה, כמו מוצרי בטון, קרמיקה, צמנט, אריחים, כיורים, אמבטיות ועוד. בנוסף התכנית כוללת מגוון מוצרי צריכה כמו כלי מטבח, מוצרי טקסטיל הכוללים שטיחים, מצעים ומפות, אופניים וקורקינטים חשמליים.
 


באוצר מסבירים כי לצד הפחתת המחירים לצרכן, ביטול המכס צפוי להגביר את הפריון בענפי התעשייה המקומיים ובענף הבניה, זאת במטרה להביא לחיזוק ענפים אלה ולהפחתת עלויות הבנייה בהתאם להקלה במחירי הדיור. יש לציין כי על אף ההורדה החלק המהותי במחירי הנדל"ן מקור במחירי הקרקע , שזינקו בשנה האחרונה.
 


ליברמן מסר: "תוכנית מכס אפס ממשיכה בכל הכוח במקביל להורדת מחירי הדיור והתחבורה, שנמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו. זהו צעד נוסף בדרך להגברת התחרות והורדת יוקר המחיה במדינת ישראל".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לברמן חייב להחקר (ל"ת)
    עמי 05/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור