רכב

מהפכה בכביש 6: זה מה שיקרה באחד האזורים העמוסים בישראל

חברת זוז פאוור הישראלית, שמתמחה בפתרונות מבוססי גלגל תנופה לטעינה אולטרה מהירה של רכבים חשמליים, הודיעה על התקנה והפעלה של המערכת החדשנית שלה בתחנה שנייה של דור אלון בכביש 6
מערכת ice | 
כביש 6 (צילום ויקיפדיה, shutterstock)
חברת זוז פאוור הישראלית, שהינה יצרנית מובילה של פתרונות מבוססי גלגל תנופה לטעינה אולטרה מהירה של רכבים חשמליים, הודיעה היום (ראשון) על התקנה והפעלה של המערכת החדשנית שלה בתחנה שנייה של דור אלון בכביש 6, בהמשך להתקנה הראשונה של מערכת מתוצרתה בתחנה של דור אלון במאי 2024.
ההתקנות בוצעו במסגרת מיזם משותף בין זוז פאוור, רשת תחנות הדלק דור אלון ואפקון תחבורה חשמלית – חברה מובילה לתחנות טעינה (CPO) בישראל. המערכת של זוז פאוור מבצעת ניהול טעינה דינמי תוך שימוש באנרגיה קינטית צבורה להשלמת אספקת חשמל מוגבלת מרשת החשמל, תוך מיקסום נצילות התשתית ללא צורך בשדרוגים יקרים, והגדלת מקורות ההכנסה לבעלי האתרים.
אתרים אלה הם הראשונים בעולם בהם ארבע ושלוש תחנות טעינה אולטרה מהירה המייצרת הספק של 150kW באמצעות טכנולוגיה של גלגלי תנופה, עם חיבור חשמל של 300kW ו-kW200 בהתאמה בלבד מהרשת, ללא צורך בשדרוג תשתית החשמל באתר לחיבור של 600kW ו-kW450 בהתאמה. התחנות עשויות לספק מענה לביקוש הגובר לטעינה אולטרה מהירה ולשפר את השירות לנהגי ונהגות רכבים חשמליים באחד מעורקי התחבורה העמוסים בארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה