רכב

מכה ליצרניות הרכב הסיניות: זה הצעד שיביא לפגיעה אנושה במכירות

האיחוד האירופי צפוי להנחית בקרוב מכה קשה מאוד על יצרניות הרכבים הסיניות: יודיע על הגדלת המכס על ייבוא מ-10% ל-30%, מה שעשוי להוריד את המכירות שלהן במדינות הגוש האירופי בצורה דרסטית
מערכת ice |  3
רכב סיני-אילוסטרציה (צילום freepik, unsplash)
האיחוד האירופי צפוי להנחית בקרוב מכה קשה מאוד על יצרניות הרכבים הסיניות, שכובשות לאחרונה את העולם בסערה, כאשר הוא צפוי לחשוף בשבוע הקרוב את תוכנית התעריפים שלו עבור כלי רכב חשמליים סיניים, כאשר הגוש פוצח על יבוא מסובסד במחיר נמוך.
כיום, המכס על ייבוא של רכבים סיניים למדינות הגוש האירופי עומד על 10% בלבד, אך על פי דיווח היום (שלישי) ב-CNBC, האיחוד האירופי יודיע השבוע כי הוא יעלה את המכס על ייבוא של רכבים סיניים לבין 30% ל-40%. העמלות הגבוהות הללו צפויות להיכנס לתוקף כבר ב-4 ביולי, עוד פחות מחודש.
על פי אנליסטים בכירים בתחום, האיחוד האירופי צפוי כאמור להעלות את המכס על הייבוא ל-30%, אך על פי חלק מהם, זה אף צפוי להגיע לרמה של 40% או אפילו 50%, מה שיביא למכה אנושה בכל הנוגע למכירות רכבים סיניים חדשים במדינות הגוש האירופי.
באיחוד האירופי טוענים כי הסבסוד עבור ייבוא של רכבים חשמליים לגוש האירופי "מהווה איום כלכלי על תעשיית החשמל של האיחוד האירופי". השבוע, האיחוד האירופי כאמור צפוי להעלות את המכס על ייבוא של רכבים מסין, ומעניין יהיה לראות באיזו רמה זה אכן יהיה.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אם רק הייתם יודעים איך עובדים עלינו
    אדם פשוט 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל ברכבים הסינים מושתקים או נשלטים מרחוק בלחיצת כפתור בשעת הש'
    סגור
  • 2.
    רק 30 אחוז?
    מוטי201 06/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להיות 500 אחוז על כל המוצרים מסין.
    סגור
  • 1.
    אעלק עולם חופשי
    אנונימי 06/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל לפגוע בתחרות מעדיפים לקרוע אזרחים, כי האירופאים לא יכולים לעמוד בקצב עצוב שבסוף מכל הדבר הזה נפגע האזרח הקטן , במקום לעודד הורדת מחירים , מעלים אותם כדי לפגוע בתחרות שלא יתפלאו האירופאים אם בוקר אחד רכב זה כבר רק לעשירים ולבעלי הממון
    סגור