רכב

טרגדיה בחדרה: גבר בן 41 נהרג בתאונת טרקטורון, שני ילדים ניצלו

עוד תאונה המערבת את כלי הרכב הממונע. הדיווח התקבל במוקד 101 בשעות הערב. כוחות ההצלחה הגיעו למקום וביצעו פעולות החייאה, אך ללא הצלחה. באירוע נכחו גם שני ילדים שלמרבה המזל לא נפגעו
מערכת ice | 
תאונת טרקטורון-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
תאונה נוספת המערבת את כלי הרכב הממונע. בחדרה התקבל אתמול בערב (רביעי) דיווח על התהפכות טרקטורון באזור שכונת הפארק בעיר. כוחות מד"א הגיעו למקום אך נאלצו לקבוע את מותו של הנהג. ההרוג הוא גבר בן 41, נלכד מתחת לטרקטורון בעקבות ההתהפכות.
לסיפור יש בכל זאת צד מנחם - שני הילדים שנסעו עם הגבר על גבי הטרקטורון ניצלו באורך נס. לא די בזאת, הם גם אלו שסייעו לחלץ את הגבר מתחת לרכב שהתהפך לפני הגעת כוחות ההצלה לזירת התאונה. על-פי הדיווח שני הילדים לא נפצעו או ספגו חבלות בעקבות האירוע. בישראל היום פורסם כי הדיווח הראשוני התקבל במוקד 101 בשעה 19:15. פרמדיקים וחובשים ממחוז שרון הגיעו אל הזירה וביצעו פעולות החייאה והעניקו לו טיפול רפואי, אך ללא הצלחה. לבסוף, כאמור, נאלצו לקבוע את מותו.
יוסף נהרין, פארמדיק מיחידת האופנועים של מד"א, והחובש הבכיר אדיב כבהה שהגיעו לזירת התאונה מסרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הקרקע בשטח תוך שחבריו מבצעים בו פעולות החייאה בהנחיית מוקד 101 של מד"א. סיפרו לנו שהוא נסע בטרקטורון עם שני ילדים ובמהלך הרכיבה הוא התהפך ונלכד מתחת לטרקטורון והם חילצו אותו, המשכנו בהענקת טיפול רפואי וביצוע פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו. באורח נס שני הילדים שהיו על הטרקטורון יצאו ללא חבלות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה