תיירות

טרגדיה ביעד האהוב: ישראלית בת 5 נהרגה בתאונת דרכים קטלנית

אסון כבד בתאילנד: נבא בהנסי, ילדה בת 5 מהכפר ריינה שבצפון, נהרגה בתאונת דרכים קטלנית עם טרקטורון באי הגדול במדינה - פוקט. קונסול ישראל במדינה והמחלקה לישראלים בחו"ל נמצאים בקשר עם המשפחה ומסייעים להם בשעתם הקשה
מערכת ice | 
תאילנד (צילום freepik)
טרגדיה ענקית התרחשה אתמול (חמישי) באחד היעדים האהובים ביותר על הישראלים בעולם - תאילנד, זאת לאחר שילדה בת 5 בשם נבא בהנסי מהכפר ריינה שבצפון, נהרגה בתאונת דרכים קטלנית עם טרקטורון.
תאונת הדרכים הקשה התרחשה באי הגדול ביותר בתאילנד, פוקט, כאשר על פי הערכות הטרקטורון עליו הייתה הילדה שנהרגה התנגש בטרקטורון אחד. ממשרד החוץ בישראל נמסר כי קונסול ישראל בתאילנד והמחלקה לישראלים בחו"ל נמצאים בקשר עם המשפחה ומסייעים להם בשעתם הקשה.
כזכור, לאחרונה נודע כעל רגעים לא נעימים אותם חוו שני ישראלים בטיסה לתאילנד. בטיסה של חברת "אוזבקיסטן איירוויז", חברת התעופה הלאומית של אוזבקיסטן, לתאילנד, שני ישראלים הותקפו באלימות על ידי נוסעת רק בגלל שהם ישראלים.
במהלך הקונקשיין בטקשנט, בירת המדינה, ישראלי בשם דותן סימון וחברו, שטסו לחופשה בתאילנד, הותקפו על ידי נוסעת שעלתה לטיסה מטשקנט. לטענת סימון, אותה נוסעת התיישבה במושב שמאחוריהם ודשה שהם יהיו בשקט ושלא ידברו כדי שתוכל לישון עד הגעתה לתאילנד.
אחרי שהשניים המשיכו לשוחח ביניהם, בערך שעתיים אחרי ההערה הראשונה, אותה נוסעת קמה ממקומה ותקפה אותם: "תסתמו כבר! תפסיקו עם העברית שלכם". מספר דקות לאחר מכן, אותה נוסעת קמה, זעמה על השניים ואף זרקה עליהם את הקליפס לשיער שלה תוך שהיא צועקת: "ישראלים רוצחים".
לאחר המהומה, הגיעו הדיילים ותפסו אותה. לטענתם, הם ביקשו מהם להזמין משטרה בעת נחיתת המטוס מכיוון שחששו שיותקפו. כשנחתו, כל המטוס נותר לשבת והדיילים הוציאו אותה החוצה. על פי עדי ראייה, חיכו לה שוטרים רבים בירידה מהטיסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה