פרויקטים

האוסקר של טיקטוק: נפתחה ההרשמה לתחרות הבינלאומית

התחרות הבינלאומית היוקרתית TikTok Awards פותחת את ההרשמה ליוצרים, לקמפיינים ולמפרסמים מישראל. הזוכה ב-Greatest TikTok יוכתר באירוע הגמר שייערך באירופה בנובמבר. רוצים להגיש מועמדות? אתר ice עם כל הפרטים

בשיתוף טיקטוק | 
TikTok Awards 2023 (צילום באדיבות טיקטוק)
ב-27 בנובמבר זה קורה: על הבמה המרכזית של אירופה, בטקס נוצץ עם שטיח ורוד ייחודי, הופעות חיות, יוצרי הטיקטוק הגדולים והנחשבים ביבשת ועוד שלל הפתעות – יוכתר ה-Greatest TikTok, הזוכה הגדול של תחרות ה-TikTok Awards.
TikTok Awards – התחרות הבינלאומית היוקרתית ונושאת הפרסים של טיקטוק, מעלה הילוך: כשההשתתפות פתוחה ליוצרים, לקמפיינים ולמפרסמים מישראל, שיקבלו הזדמנות לזכות בהכרה מקומית ועולמית על פועלם. במסגרת התחרות ייבחרו הקמפיינים המצטיינים ופורצי הדרך בארבע קטגוריות – ובדגש על יצירתיות, אותנטיות, השפעה ובולטות:
 
  •  Greatest Creative – קטגוריה השמה את הפוקוס על קריאייטיב יצירתי ושנון, שהצליח לייצר נוכחות מתמשכת וחשיפה בפלטפורמה.
 
  •  Greatest Performance – קטגוריה השמה את הפוקוס על קמפיין שהביא לידי ביטוי אסטרטגיית קריאייטיב חדשנית, שיצרה אימפקט משמעותי והשיגה תוצאות עסקיות מרשימות.
 
  •  Greatest Branding – קטגוריה חדשה בתחרות, השמה את הפוקוס על קמפיין מיתוג שיצר אפקט נרחב בהעלאת המודעות, במינוף ובחשיפה למותג.
 
  •  Greatest TikTok  – קמפיין הטיקטוק הטוב ביותר. זה שהצליח לייצר תוכן מקורי, חדשני, מפתיע ומשפיע, וחשוב לא פחות: גם כזה המותאם בדיוק לצביון, לאופי ולפלטפורמה של טיקטוק.


 

ההרשמה לתחרות לחברות עסקיות ומשרדי פרסום כבר יצאה לדרך והיא תסתיים ב-25 לספטמבר, כשבכל אחד מהשווקים הפעילים באירופה (הכוללים את המדינות החשובות ביבשת – ובהן בריטניה, צרפת, גרמניה, ספרד, איטליה, שוויץ והולנד) ייבחרו הנציגים לאירוע הגמר בערב מיוחד.
הזוכים בקטגוריות השונות בתחרות ובהן ה-Greatest TikTok שייצג את ישראל בגמר באירופה, יוכתרו בתחילת נובמבר. זה יקרה בערב חגיגי, מושקע ומתוקשר שייערך בתל אביב, בהשתתפות יוצרי הטיקטוק המשפיעים בארץ, אנשי תקשורת, המפרסמים הבכירים והחברות הגדולות במשק.
פאנל שופטים בתחרות יורכב מאנשי מקצוע בכירים בתחומי הפרסום, הטכנולוגיה והיזמות – ומחברות בולטות דוגמת Social Lions, Edikted, MCCANN FACTORY, אדלר חומסקי, eToro, Fitness22, AI21, Fiverr ו-Pikoya.
מאז השקתה, תחרות ה-TikTok Awards כבר הפכה למסורת באירופה, ומשנה לשנה היא מרחיבה את השפעה ומגיעה לעוד ועוד קהלים. ב-2024 תתקיים התחרות בפעם השלישית, ותספק עוד תצוגת עוצמה של פלטפורמת טיקטוק המצליחה. את ה-Greatest TikTok של אירופה, ייבחר חבר שופטים המורכב מאייקונים בעולמות הפרסום והמדיה. אגב, גם ברמת הפרסים, התחרות תעמוד ברף גבוה, כשלזוכים בתחרות יוענקו קרדיטים על מודעות בטיקטוק, תג טיקטוק לקידום הזכייה, חשיפה על ידי שותפות מדיה בתשלום, וכמובן גם גביע טיקטוק.
השורה התחתונה ברורה: יש לכם קמפיין פרסומי מנצח? רוצים להציג מועמדות לתחרות, ואולי גם לטוס לאירוע הגמר באירופה ולזכות בתהילת עולם בפלטפורמה הכי נחשקת ברשת? להרשמה לתחרות  לחצו כאן
הטרנדים, החידושים, המגמות, הזמנות לאירועי טיקטוק – להרשמה לחצו כאן
(בשיתוף טיקטוק)