שיווק ופרסום

כוכבת ארץ נהדרת ואילן פלד בקמפיין חדש: שטראוס בפרסומת חדשה

כוכב 'אחד העם 1' אילן פלד וכוכבת 'ארץ נהדרת' ו'צומת מילר', גיה באר-גורביץ' יככבו בקמפיין החדש של מילקי מבית שטראוס
מערכת ice |  2
אילן פלד (צילום יוטיוב/ מיקרוסופט)
מעדן מילקי משיק שפה תקשורתית ופרזנטורים חדשים. הקמפיין החדש, באווירה אופטימית, מזמין את הלקוחות והצופים בקמפיין להסתכל על סיטואציות שונות מזווית אופטימית, ולו לרגע.
את השפה התקשורתית החדשה יובילו שני פרזנטורים המבטאים היטב את הרוח "האופטימית של מילקי": אילן פלד וגיה באר-גורביץ', המצטרפים להיכל התהילה של כוכבות וכוכבי תרבות ישראלים שהובילו את התקשורת של המותג לאורך השנים.

אילן פלד הוא קומיקאי, תסריטאי, זמר, מפיק ושחקן ישראלי. גילם מגוון דמויות בסרטים וסדרות ישראליות, בראשן 'אחד העם 1' ו'אחד העם 101', אשר הפכו לקאלט ולחלק מהתרבות הישראלית.
גיה באר-גורביץ' היא שחקנית, קומיקאית, סטנדאפיסטית, תסריטאית, יוצרת, מדבבת ומנחה שידועה בזכות תפקידי המשחק שלה בקומדיות אהובות שנצפות בכל בית בישראל. היא מככבת מדי שבוע בתוכנית המצליחה "ארץ נהדרת", שיחקה את "אנאלי" בסדרה "צומת מילר" לצד אדיר מילר ובאחרונה אף השתתפה בתכנית האהודה "רוקדים עם כוכבים" והגיעה לגמר.
לירז סופרין, מנהל שיווק מחלבות שטראוס: "אנחנו שמחים על הצטרפותם של אילן פלד וגיה באר-גורביץ'  למילקי, המותג האהוב שהפך לאייקון ולחלק מהתרבות הישראלית. אילן וגיה, מבטאים היטב את רוח המותג – אופטימי, קליל, מפתיע, בגובה העיניים - ואת המסר של השפה התקשורתית החדשה: קחו לכם.ן רגע אופטימי, רגע של מילקי. בימים אלה, מילקי – המעדן הלאומי – מזמין את כולנו לקחת רגע לעצמנו, רגע אופטימי, מרים, מעלה חיוך. אילן וגיה הם הצמד האולטימטיבי להעלות את המורל ולנסוך בכולנו אופטימיות, ולו לרגע"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא קונה משמאלנים (ל"ת)
    לא קונה משמאלנים 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    יכולים ללכת לבעלים החדשים
    אזרח 02/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שלהם...... בשוויץ צבועים
    סגור