ויראלי

אילן פלד תחת מתקפה קשה של הקהילה הגאה: "מזעזע"

אילן פלד הוציא סינגל חדש בו הוא מותח ביקורת על הקהילה הגאה. אוהד חיטמן ממש לא נשאר חייב ותקף אותו: "מילים מזעזעות. לא ביקורת נוקבת, בוקרת נמוכה ורדודה.  מה עליי לענות לאוה וברי בני ה-7 וחצי כשיבקשו שאפרש להם את כוונת המשוררים?"
מערכת ice | 
אילן פלד (צילום יוטיוב/ מיקרוסופט)
אילן פלד בדרך כלל מסתתר אחר דמויות של נשים, אבל הפעם הוא החליט אחרת. פלד הוציא את השיר הראשון שלו "אימפורטנט". במעטה של דאנס, פופ והכתיבה הקומית שלו, פלד מותח ביקורת על חברי הקהילה הגאה בישראל.
מי שלא אהב את זה בשום צורה הוא אוהד חיטמן, הזמר והיוצר, שיצא נגדו היום (ראשון) עם פוסט שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו בו כתב: "אילן פלד (שאני מעריץ את כישרונו שנים רבות) בליווי קולות חשובים מתוך קהילת הלהטבייק עומדים מאחורי מילים מזעזעות בשירו החדש "אימפורטנט". אז לא. לא "קנינו" בן זוגי ואני את ילדינו ב'ביטי בשביל נוקבת. כן נוקבת. לא נמוכה ורדודה; רדו עליי. שיפטו אותי. רק אל תשימו את רגישות ילדיי על המוקד".
חיטמן הוסיף ותקף: ""תמונה לאינסט"י". וכן. כן אכפת לנו מהפונדקאית הקדושה שהעניקה לנו את המתנות הגדולות בחיינו- ילדינו אוה וברי. כאמן יוצר, אני בעד כל סאטירה וכל ביקורת שהיא. גם אם היא אשמח לשמוע מאלה העומדים מאחורי השיר הזה- מה עליי לענות לאוה וברי בני ה-7 וחצי כשיבקשו שאפרש להם את כוונת המשוררים?.."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה