שיווק ופרסום

לראשונה בישראל: לאחר חתימת ההסכם - זה המותג שיגיע ארצה

לאחרונה חתמה חברת י.א.א טכנולוגיות עם "מכבי פארם", הסכם להפצת מוצרי הקוסמטיקה של המותג "ג'רוויטל", הנמכר במדינות רבות ברחבי העולם
מערכת ice | 
קוסמטיקה-אילוסטרציה AI (צילום null)
שוק הקוסמטיקה בישראל ממשיך להתרחב ונראה כי מסרב לעצור. לאחר שנכנסו מותגים חדשים רבים במהלך השנים האחרונות, כעת זהו תורו של המותג ג'רוויטל, להיכנס לשוק הדרמו-קוסמטיקה בישראל.
לאחורנה חתמה חברת י.א.א טכנולוגיות הסכם הפצה משמעותי עם רשת "מכבי פארם", והיא תחל לשווק את מוצריה של החברה האירופית. על פי הדיווח, הסדרה הראשונה שתשווק היא סדרת Gerovital H3 Evolution, הסדרה "האדומה" שמכילה 9 מוצרים שונים. בעתיד הקרוב מטרת החברה להרחיב את נוכחות Gerovital על מדפי "מכבי פארם" עם 5 מוצרים נוספים מסדרת הפרימיום שלה, הסדרה "השחורה".
רפאל חדידה ברזילי,  בעלי חברת Gerovital (ג'רוויטל) בישראל, אמר: "העובדה שאנחנו חונכים את השיווק של מוצרי Gerovital  בישראל בשיתוף פעולה עם רשת מובילה כמו 'מכבי פארם', השייכת לקבוצת הבריאות מכבי, קופת החולים השנייה בגודלה בישראל, היא מקור לגאווה מקצועית עבורנו. כאשר גוף רפואי משמעותי ובעל מוניטין כמו מכבי בוחר להעלות את מוצרי האנטי-אייג'ינג שלנו על מדפיו, זו הכרה חד-משמעית באיכותם – כפי שהוכר, אגב בעולם כולו. נשמח מאוד להרחיב את שיתוף הפעולה עם רשת מכבי פארם ולחשוף דרך הרשת מוצרים נוספים."
מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם, מר שיקו נהון, אמר כי "ההסכם שנחתם להפצת מוצרי Grovital ב-125 בתי המרקחת שלנו יעשיר מאוד את היצע מוצרי הדרמו-קוסמטיקה על המדפים. במיוחד כשמדובר במוצריה של חברה עם ניסיון של 130 שנה".
לדברי החברה, שוק הדרמו-קוסמטיקה צמח בישראל בין השנים 2017 ועד 2021 ב-35%, מ- 185 מיליון שקל לשנה במחירים לצרכן (לא כולל מע"מ) למחזור של 249.5 מיליון שקל. למרות המספרים הנאים, צמיחת השוק בישראל היא מתחת לשיעור הגידול בעולם, שם הצמיחה מידי שנה היא באחוזים דו-ספרתיים של 10-13%.
זהו גידול עצום, שמבטיח אופק אופטימי לשיווק המוצרים בארץ. "במיוחד," הוסיף רפאל חדידה  "בגלל שהפורמולות של הסדרות של Gerovital  ייחודיות ומוגנות בחלקן בפטנט. יש בהן ריכוזים גבוהים יותר של חומצות האילרוניות וקולגן, העולים על אלו המצויים במוצרים ידועים אחרים. כך שזו התמורה הטובה ביותר למחיר שאפשר לקבל."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה