שיווק ופרסום
יוסף חדאד ויגל אושרי ישתפו פעולה? המפגש המפתיע של אנשי השעה
במוזיאון תל אביב התקיים כנס "הדור הנכון", בהובלת איגוד השיווק הישראלי בראשותה של המנכ"לית סיגלית הורן-גלפרין, ובשיתוף YouTube ומשרד הפרסום לצעירים "teenk". השנה הוא נערך בסימן מעורבותם של בני הנוער מאז אירועי ה-7 באוקטובר
ביום חמישי התקיים כנס "הדור הנכון" במוזיאון תל אביב, בהובלת "איגוד השיווק הישראלי" בראשותה של המנכ"לית סיגלית הורן-גלפרין, ובשיתוף YouTube ומשרד הפרסום לצעירים "teenk". הכנס שמתקיים בכל שנה, עמד השנה בסימן מעורבותם של בני הנוער מאז אירועי ה-7 באוקטובר, בהשתתפותם של אנשי השעה כדוגמת יוסף חדאד, אלה קינן, יגל אושרי ועוד.
אל הכנס הגיעו מנהלי מותגים, משווקים ופרסומאים של החברות הגדולות בארץ, ביניהם מיכל לוצקי סמנכ"לית השיווק של AIG, ישי מנדיל סמנכ"ל שיווק "אלטשולר שחם" ועוד אשר דנו בהבנת עולמם של בני הדור הצעיר ובדרכים כיצד לפנות לקהל זה.
בתמונה: (מימין לשמאל): יניב ויצמן מנכ"ל ומייסד משרד הפרסום teenk, סיגלית הורן גלפרין מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי ועדי אשכנזי מחברת גוגל
עוד ב-
ובנושא אחר, משרדה של לימור כרסנטי הודיע אמש (מוצ"ש) מוסיף למערך ניהול היח"צ לקוחות חדשים בתחום הבריאות והלייפסטייל - מתחם הפיטנס של דנית אטרי וכן מדיקל פלייס מרפאות מומחים. משרד ההסברה והיח"צ של לימור כרסנטי האמון על תקציבים מובילים במשק הישראלי, מקבל כעת לידיו תקציבים חדשים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה