שיווק ופרסום

שדרות חוזרת לחיים? זה מה שעשתה אופטיקה הלפרין

זה למעלה משלושה חודשים שבעיר שדרות דוממת, דווקא עכשיו, כאשר המלחמה עדיין לא הסתיימה ואין תושבים בעיר, רשת אופטיקה הלפרין החליטה לפתוח אמש מחדש את הסניף בעיר שהיה פתוח בפעם האחרונה ב-6.10
מערכת ice | 
הלפרין שדרות (צילום יחצ)
הרצון לחזור לחיים ולשגרה אחרי למעלה ממאה ימים של מלחמה בדרום הוא חזק כעת. ולכן, רשת אופטיקה הלפרין, רשת האופטיקה של ישראל, החליטה אתמול (א׳) לפתוח מחדש את סניף הרשת שהיה סגור מאז השישה באוקטובר.
במהלך שלושת החודשים שהיה סגור, היו כאלה שניצלו את העובדה ששדרות ריקה מתושבים, והסניף נפרץ ונשדדה ממנו סחורה בשווי מאות אלפי שקלים. אך גם זה לא עוצר את הנהלת הסניף שהחליטה שהגיע הזמן הראוי לפתוח ולתת מענה חיוני לתושבים שהחלו לחזור לעיר, לחיילים שמגיעים אליה ולאנשי הדרום.
כעת, הסניף בסמטת הפלדה 20 יהיה פתוח במהלך השבוע בין השעות 09:30-17:00 ובשישי בין השעות 09:30-14:00 וזמין לכל מי שצריך תיקון משקפיים, משקפי מגן, בדיקות עיניים ומשקפיים חדשים. זו אמנם רק ההתחלה, אבל אלה ניצנים של פריחה מחדש של המסחר בעיר שדרות, שספגה קורבנות רבים באותה השבת השחורה.
 טלי קינג, מנהלת רשת אופטיקה הלפרין: ״אחרי מחשבה רבה הבנו שהגיע הרגע לפתוח מחדש את הסניף האהוב שלנו בשדרות. למעלה משלושה חודשים שהוא סגור ולמעלה משלושה חודשים שאין בשדרות מענה לפריט כה חיוני כמו משקפיים. אנחנו רואים בפתיחת הסניף כהתחלה של תקווה ופריחה מחדש של המסחר בעיר שדרות, והלוואי ואחרינו יפתחו כל העסקים בעיר״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה