שיווק ופרסום

מכון דוידסון במינוי חדש: זה המשרד שינהל את מערך היח"צ

משרד נובמבר יחסי ציבור, בבעלות עירית מירון, נבחר לנהל את מערך יחסי הציבור של מכון דוידסון לחינוך מדעי, הזרוע החינוכית של מכון ויצמן למדע ברחובות
מערכת ice | 
עירית מירון (צילום קרן שם טוב)
מכון דוידסון לחינוך מדעי הופכים מדע לחוויה ומאמינים בהנגשת החוויה המדעית במגוון רחב של כלים וחושים. באמצעות פעילות מדעית וחינוכית המכון מעודד להפעיל את הדמיון, להתפתח, לחלום, לחשוב, להסתקרן ולמצוא את חדוות הגילוי והעשייה דרך המדע.
במכון דוידסון לחינוך מדעי מאמינים בחיבור בין אנשים למדע, שאין גבול לסקרנות, המדע מחפש תשובות, ידע הוא יתרון והוא הכלי ליצירת חברה מושכלת, מתקדמת ומתפתחת. לכן, מכון דוידסון יוזמים, מארגנים, מקדמים ומפעילים קשת רחבה של תכניות חינוכיות יצירתיות ומעוררות השראה כמו: תוכניות פורמליות וא-פורמליות למגוון גילים של ילדים ובני נוער סקרנים, תכניות למצטיינים, תכניות מדעיות לבתי ספר, עבודה עם צוותי חינוך, תכניות ייחודיות לבגרויות, תחרויות בינלאומיות, מוזיאון גן המדע, כתבות מדע פופולרי, סרטוני וידאו מדעיים, אירועי מדע בנושאים שונים ועוד.  
מה קורה בחלל? מה משפיע על מזג האוויר? איך פועל קרם הגנה? למה חתולים משתגעים על טונה? במכון דוידסון מבקשים לענות על השאלות הכי מעניינות באמצעות המדע. במכון דוידסון כדאי ורצוי לשאול, להסתקרן, לחקור, לעשות ניסויים, להבין ולגלות את התופעות השונות, בדרך חווייתית. מכון דוידסון מאמינים בהגשת החוויה המדעית במגוון רחב של פלטפורמות, מחוויה פיזית רב חושית ועד מגוון רחב של פעילות מקוונות מרתקות, שניתן לקחת בהן חלק בכל זמן ובכל מקום.  
 משרד נובמבר יחסי ציבור מנוהל על ידי עירית מירון, בעלת ניסיון של 15 שנים בתחום התקשורת, יחסי הציבור, הדוברות ואסטרטגיה התקשורתית. המשרד מעניק שירות יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, ניהול ושיווק משפיענים, למגוון חברות וארגונים במשק הישראלי. בין לקוחות המשרד: איגוד היועצות לקידום מעמד האישה ברשויות בישראל, מדבריום פארק החיות ע"ש ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל בבאר שבע, עמותת קול הנשים, המרכז הרפואי נגה מדיקל, ארגון עצמאית, רשת ההלבשה Bגוד, רשת B-FRESH  ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה