שיווק ופרסום
מערך הסייבר הלאומי נגד הנדסת התודעה של האויב | פרסומת השבוע
בצל המלחמה עלה חשש לניסיונות השפעה של האויב על המורל והתודעה, באמצעות הפצת פייק ניוז ועוד. בחודשיים האחרונים, מאז תחילת המלחמה, התקבלו במוקד 119 של מערך הסייבר הלאומי יותר מ-3,500 דיווחים ופניות מהציבור אודות שמועות, הודעות כזב והפחדה, הסתה, ניסיונות פישינג ופריצות לרשתות החברתיות במרחב הדיגיטלי.
סיפור מבניית הקמפיין (מצחיק מעניין מאתגר מסקרן - יעזור לקהל להתחבר אליכם)
כבר ביום הצילומים, חלק מהמשפטים הפכו לאייקונים ובהפקה השתמשו בהם כדי לתאר סיטואציות או מקרים. אבל לא רק, קיבלנו לא מעט פידבקים שאנשים ממשיכים להשתמש במשפטים מהקמפיין בשיח היומיומי, כמו למשל ״הח׳ותים מגיעים על בננות לאילת״, ״נראה לי אמין, אני לוחצת״, עוד.
מה הדבר שזרם הכי בקלות? יום הצילום. יניב ביטון ואסף הראל (הבמאי) היו תותחים ויצירתיים, תקתקו את השוטים והעלו רעיונות חדשים גם ביום הצילום.
קרדיטים -
דוברת המשרד וראש אגף דוברות והסברה במערך הסייבר הלאומי – ליבי עוז
מנהלת שיווק במערך הסייבר הלאומי – נעם כץ פריינד
עוד ב-
ניהול לקוח: לירון סרפרז
ניהול לקוח בדיגיטל: הדר שרון
ניהול תוכן והפקה: שרית יפת
רכש מדיה בטלוויזיה: דיאנה מסלם
רכש מדיה בדיגיטל: אלינור בניטה
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.בורחים מאחריות!!!!אנצי! 12/2023/25הגב לתגובה זו0 0ישנם גורמים שתפקידם לטפל בהאקרים והם בורחים מאחריות גם כשיש להם מידע עדכני על האקר שעושה בעיות!!!!סגור