שיווק ופרסום

סטארט-אפ ישראלי עם הישג כביר: גייס 13.5 מיליון דולר בשנה

הסטארט-אפ הישראלי "Addressable", העוסק בפרסום ממוקד למשתמשי בלוקצ׳יין מודיע על השלמת גיוס חדש בסך 6 מיליון דולר. תומר שרוני, מייסד ומנכ"ל החברה: "הטכנולוגיה של Addressable הביאה השנה לשינוי דרמטי ביכולת הצמיחה של חברות Web3"

מערכת ice |  2
חברת אדרסבל (צילום שרית ציילר)
חברת הסטארט-אפ הישראלי "Addressable", העוסקת בפרסום ממוקד למשתמשי בלוקצ׳יין, מודיעה על השלמת גיוס חדש בסך 6 מיליון דולר. במסגרת ההישג המשמעותי, החברה הצליחה לגייס 13.5 מיליון דולר בשנה אחת.
אותו גיוס חדש המסתכם בסך של 6 מיליון דולר, יאפשר לחברת הסטארט-אפ הישראלי להמשיך בפיתוח המוצר שלה בקצב מהיר יותר. כבר היום, מאפשרת החברה למגוון מפרסמים לטרגט בעלי ארנקי קריפטו בטוויטר וב-400 אלף אתרים.
מלבד זאת, מכריזה Addressable, על סבב גיוס כספים שמסתכם ב-6 מיליון דולר, שמנוהל על ידי קרן הון סיכון Bitkraft. אותו גיוס חשוב, הינו פרויקט המשך של סבב בגיוס שהחל בתחילת השנה, שהסתכם ב-7.5 מיליון דולר, דבר שמעמיד את סך כל גיוסי החברה להישג משמעותי של 13.5 מיליון דולר.
על פי החברה, ההון הנוסף שגויס מאפשר בניית יכולות מדידה ופרסום ממוקד לקמפיינים דיגיטליים, האצת פיתוח איסוף הדאטה ומתן פילוחים נוספים על משתמשים רבים ברשתות חברתיות נוספות.
תומר שרוני, מייסד ומנכ"ל של Addressable, התייחס לפעילות החברה: "הטכנולוגיה של Addressable הביאה השנה לשינוי דרמטי ביכולת הצמיחה של חברות Web3, והביאה לשינוי אמיתי אצל מעל 50 לקוחות תוך זמן קצר".
מאלטה בארת', השותף המייסד של קרן הון סיכון Bitkraft: "אנו נרגשים להוביל את סבב הגיוס החדש של Addressable. ככל שתעשיית המשחקים ממשיכה להתפתח ולהרחיב את ההשפעה הדיגיטלית שלה, ברור כי טכנולוגיות Web3 ימלאו תפקיד מכריע בעיצוב העתיד של תעשיה זו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למי אכפת?
    למי אכפת? 12/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    העולם נשרף ואתם ממשיכים להקים סטארטאפים שרק מגלגלים כסף ושורפים אותו. חלאס. תפסיקו לשחק בחרא
    סגור
  • העתיד של המדינה תלוי בסטארטאפים
    לנו אכפת 12/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הישועה לא תגיע מהממשלה, רק מחברות פרטיות שמאפשרות צמיחה.
    סגור