דיגיטל וטק

חברת הסטארט-אפ הישראלית חוגגת: זו הרכישה החדשה

חברת הסטארט-אפ "CropX", הודיעה על רכישת "Green Brain",  במטרה להרחיב את פעילותה העסקית באוסטרליה. תומר צח, מנכ"ל CropX: "המומחיות של Green Brain בתחום האופטימיזציה של השקיה מתאימה באופן מושלם ל-DNA של CropX"
מערכת ice | 
תומר צח (צילום רונית לה פוזה, shutterstock)
היום (חמישי), חברת הסטארט-אפ הישראלית CropX, דיווחה על רכישת הסטארט-אפ Green Brain, החלטה שעתידה להרחיב את פעילותה העסקית באוסטרליה. חברת Green Brain, הינה ספקית מובילה של טכנולוגיות לניהול השקיה מהעיר אדלייד  שבאוסטרליה.
על פי "CropX", אותה רכישה תטיב עם החברה על ידי כך שתורחב פעילותה העסקית במדינת אוסטרליה ותחזק את מעמדה כמובילה עולמית בתחום החקלאות המדייקת. הרכישה הזו, הינה הרכישה הראשונה של חברת CropX באוסטרליה ומהלך נוסף של קונסולידציה שמבצעת החברה בשוק.
על פי הסכם, עתידים להצטרף לחברה עשרה עובדים של חברת "Green Brain" ברחבי העולם. מלבד זאת, דיווחה החברה, כי תתחיל להעסיק למעלה מ-110 עובדים במגוון מדינות, החל מארה"ב, הולנד, אוסטרליה ועד לניו-זילנד. החברה מתכוונת לגייס עובדים נוספים שיתמכו באתגרי הצמיחה שלה ולבצע רכישות נוספות במהלך שנת 2024.
תומר צח, מנכ"ל CropX, בירך על הישג החברה: "אנו מקבלים בשמחה את Green Brain לשורות CropX. המומחיות של Green Brain בתחום האופטימיזציה של השקיה מתאימה באופן מושלם ל-DNA של CropX. המעמד המוביל שלה בשוק האוסטרלי יספק לנו גישה לבסיס לקוחות רחב יותר ויאפשר לנו לצמוח מהר יותר בשוק האוסטרלי".
דומיניק סקינר, מנכ"ל Green Brain, התייחס לשיתוף הפעולה עם חברת הסטארט-אפ הישראלית: "אנו פותחים פרק חדש ומלהיב בתולדות Green Brain עם הצטרפותנו לנבחרת החדשנית הבינלאומית של CropX המתמקדת בחקלאות מדייקת. המהלך יספק לנו אנרגיה להעצים את ההשפעה שלנו באוסטרליה ומעבר לה. המותג Green Brain כבר נהנה מאמון רב באוסטרליה והוא יתחזק כשנציע את פתרונות CropX ללקוחותינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה